~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 8 mars 2012

Funderar på om jag.....

Av Cina - 8 mars 2012 18:21

ska ta och köpa mig en cykel.

Är lite i valet o kvalet men vi får se.

KLICKBILD

Hade tänkt mig denna.

Men som vädret är just nu så vill

jag inte ens tänka på att sätta mig på en cykel.


Idag har jag haft en "dålig dag" känner mig lite

ur form funderar på om det kan vara

förkylning på gång igen.

Jag fryser så inivassen och har gjort hela dagen.

Har till och med vart så lat så ja orkade inte laga mat.

Utan idag betställde jag pizza online.

De kom hit till dörren med den.

Just nu så snöar det här och det gillar jag inte alls.

För skiten ligger ju kvar tyvärr.

Men hoppas att det är borta imorgon.

För imorgon måste jag ut och köpa alla ingrediernser

som ska vara till smörgåstårtorna som ska göras på söndag.

Usch nu skall jag sätta mig med min värmefilt o

kolla lite på tv.

Önskar er en fortsatt fin torsdag  

 
 
Ruth

Ruth

8 mars 2012 19:27

Klart du skall köpa dig en cykel, jag skulle inte kunna vara min "Berta" förutan, så skönt att sätta sig på sadeln, trampa och fara iväg, lite motion blir det också och det är aldrig fel.
Jag slapp göra middag i dag också det fixade gubben, underbart befriande.
Inte sjuk nu igen !!!!!
Kram vännen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

8 mars 2012 21:28

Du ska väl inte åka på att bli sjuk nu igen. Kanske är det vädret som gör att du känner dig frusen och uslig.För det blev ju verkligen ett bakslag igen tyvärr.
Du får kurera dig nu så du orkar med begravningen och allt du ska styra med inför den.
Här kommer en varm kram från mej!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Karin

8 mars 2012 21:33

Jag var oxå inne på att köpa ny cykel när de hade slaktat min.Reparat.går på runt 1000:- och en ny 4000:-.men jag ska fixa den.Har flera roliga saker att se framemot nu ivår som oxå kostar pengar.
Det är lite vitt på backen men det kan ju inte bli så långvarit.Sägs det inte att det ska snöa 7 ggr på lärkans
stjärt innan det blir vår,enl.Bondepraktikan?
Hoppas du har det mysigt under filten/kram

 
Bettan

Bettan

8 mars 2012 23:29

Den ser ju att vara en lätt trampad modell, så det är klart att du ska skaffa dig en cykel vännen. Blunda för sketa vädret som är nu... Det gör jag så gott det går i alla fall. Halt som attans belv det nu till kvällen, men det vita är äntligen borta ännu en gång.
Varm kram till dig vännen & hoppas att du ska få sova gott!
/Bettan

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

9 mars 2012 00:58

Tråkigt att du fryser så men de är sånt där väder som drar sig in, ruggit. Cykla är ju ett bra sätt att få röra på sig lite och ganska trevligt också.
Ha en fin dag/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
lillis

lillis

9 mars 2012 06:53

Klart du ska köpa en cykel,den är kanonfin. jag skulle inte kunna klara mig utan cykel.
Hoppas att du inte blir förkyld igen, jag tyckte att du lät lite hes när vi pratade i telefon.
I bland så får man vara lat och beställa pizza.
Ha en bra dag vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

9 mars 2012 11:20

ja just idag känns det nog inte riktigt roligt att tänka på en ny cykel men våren kommer ju den också, hoppas du klarar dig ifrån att bli sjuk vännen, håller tummarna
bamsekramen

http://kinaguld.blogg.se

 
Anita Lundwalla

Anita Lundwalla

9 mars 2012 14:38

Snygg cykel hade en klar blå Men den gav jag till ett barnbarn.
Cykling var inget för mig efter Pillidutten har lite svårt att hålla ballansen. Saknar faktiskt att cyckla men det får bli iinomhus. Pizza bud tyvärr åker de inte så långt som till os men Gubben får var Bud iblan smaskens
Ha en trevlig helg Hoppas du inte blir sjuk
kram Anita L

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

9 mars 2012 15:29

Hoppas att du mår mycket bättre idag!!!! Inte kul att känna sig "vissen"...
Ja en CYKEL till sommaren..är nog inte så dumt! Jag fick en NY SVART cykel för måga år sedan av Lasse. tyvärr har jag inte cyklat SÅ mycke på den i E-tuna. Och i vinter fick min dotter låna den ett ta (då hon hade problem med sin bil) Och igår så tog jag tillbaka den. Hon hjölpte mig att 2fpå in den2 i min bil..och det gick bra. DÅ kom jag på..jag tar med din ill Kolsva,, där jag är nu mest jämt...och då kan jag till våren/sommaren försöka mig på cykeltur ytill Köping...fram o tillbaka...som motion.... Så Nu har jag den här hos Lasse.
Önskar dej en TREVIG o fin helg!!!
Kram!!!!

http://margitholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards