~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 11 mars 2012

Smörgåstårtor....

Av Cina - 11 mars 2012 18:31

Ja idag var då dagen kommen att göra dessa smörgåstårtor.

Det gick väldigt bra var gjorda på 4 timmar.

Så nu får jag hoppas att de smakar gott imorgon.

KLICKBILDER

2 med räkor, ägg och tonfiskröra m.m


En med leverpastejröra och mjukost m.m


Dom står nu hemma hos min vän Karin M:s kylskåp.


Nu skall jag bara lägga upp fötterna i soffan o slappa.

Har en tuff dag framför mig imorgon.


Ja jag vann ju på travet igår igen.

Hade två kuponger även denna gång.

Vad vinsten vart denna gång tänker jag inte berätta.


Önskar alla en fortsatt fin söndagkväll  

  

 
 
Ruth

Ruth

11 mars 2012 18:48

Oaoo, nu suger det i gottetarmen, så fina dom blev, blir säkert mycket beröm av dom som skall avnjuta dessa. Hoppas det går bra i morgon och att ni får ett fint väder som ger er en ljus minnesstund.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

11 mars 2012 18:53

Oj.. dom såg verkligen delikata ut, duktig du är och så snäll och hjälpsam.
Grattis till vinsten igen,nu har du turen med dig. KUL
Ha en skön kväll.
Kram

http://annemon.bloggagratis.se

 
annemon

annemon

11 mars 2012 18:58

Oj... dom såg verkligen delikata ut, vad du är duktig, snäll och hjälpsam.
Grattis till en ny vinst, nu är turen med dig.
Ha en skön kväll.
Kram

http://annemon.bloggagratis.se

 
Mimmi

Mimmi

11 mars 2012 19:28

Åh, vilka härliga smörgåstårtor :)
Dem ser super smarriga ut <3
Kram

http://mimzzan.blogg.se

 
Tinezza

Tinezza

11 mars 2012 19:39

Nu blev jag väldigt sugen på smörgåstårta. Jag ska nog satsa på att göra det när jag kommer hem igen.

http://tinezza.blogg.se

 
Bettan

Bettan

11 mars 2012 20:08

Men guuuud va goda dessa ser ut då... Gissa om min mage den kurrar!
Mina tankar & min styrka sänder jag till dig & din vän Karin med familj imorgon. När ni ska ta ett sissta farväl =( Usch alltid lika jobbigt sådant. Men skönt när det är över, så att man kan få ta tag i sorgbiten.
Kramar om er!

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

11 mars 2012 21:13

De ser verkligen mumsiga ut.Du behöver inte vara orolig att de inte ska smaka bra el.vara torra.
Du har väl köpt dej en triss?Plötsligt händer det...
Hoppas att det blir en ljus dag trots allt i morgon./kram

 
Maggan

Maggan

11 mars 2012 22:26

Vilka underbara smörgåstårtor du gjort! De blir säkert uppskattade. Hoppas att morgondagen går bra för er.
Vilken turgumma du är då! Som bara vinner.Jag vann också igår. 19 kronor på Lotto!!!
Ha det bra nu min vän.
Kram!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

11 mars 2012 23:06

Fanken vilken tur du har men grattis jag unnar dig varenda öre.
Fina din tårtor ser ut och säkert mums också.
Ha de så bra de går imorgon/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
Margit

Margit

11 mars 2012 23:41

Du är en riktig BADDARE på att göra FINA smörgåstårtor du..Säkert lika GODA..som FINA!!!
Kram!!!!

http://margitholm.blogg.se

 
lillis

lillis

12 mars 2012 06:33

Grattis till vinsten.
Så smarrigt och gott det ser ut och så fina dom är, ska bli gott att få smaka på denna jobbiga dag
Kram vännen vi syns i dag

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

12 mars 2012 12:45

Jag äter inte smörgåstårta MEN jag kan gott äta med ögonen och dessa mättar vill jag lova :) Så himla fina och jag är säker på att dom smakar utmärkt!
Duktig du är!
Skickar styrkekramar till dig och framförallt till Karin!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards