~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 5 april 2012

Som ett brev på posten.....

Av Cina - 5 april 2012 17:33

Ja så snabbt kom denna jäkla förkylningen.

Känner mig dåsig o inte alltför pigg.

Halsen känns som om jag svalt taggtråd.

Men imorse var jag pigg o trodde att det gått över.

Då bakade jag lite matbröd.

Men sedan så vart jag bara lat o matt igen.

Va fytusan detta går över har några dagar på mig att friskna till.


Soligt idag men fasiken så kallt ute.

Imorgon ska det ju komma 1 dm snö och det gillar man ju som ni vet ;)

Nääää hoppas det kommer lite värme snart.

Händer  inte så mycket här hos oss i helgen.


Ja får klä mig varmt ikväll när det är dags att fara iväg.

Hoppas någon har något värmade med sig ;)


Ja måste leta på mig lite mer kläder innan jag kan dra.

Men tjejer vi ses i blåkulla.

     



Denna lilla påskkärring hon har redan dragit

och hem har hon kommit oxå.

Så såg man ut när man gick till dagis igår.


Nu önskar jag er en fortsatt fin skärtorsdag    

 
 
Malin

Malin

5 april 2012 17:51

Usch tråkigt med den eländiga förkylningen! :(
Hihi ses på blåkulla ;D ..
fin liten "kärring" Sanna var :D
kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

5 april 2012 19:44

Tråkigt att du skulle bli sjuk igen.
Ja ta på dig varmt nu när du far iväg till Blåkulla. Du jag har lite värmande dryck gömt i kvasten så det ordnar sig.
kram!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

5 april 2012 22:40

Inte skrölen skall du ge dig iväg till Blåkulla när du mår som du gör, hoppas kvasten strejkar. Själv så stannar jag hemma, vill inte hamna i detta oväder som skall komma, kanske inte hittar hem då.
Hoppas du tar ditt förnuft till fånga och inte kvastar iväg haha.
Påskkramen !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

5 april 2012 23:14

Jag tycker du ska prova med en irish coffee el.ta två...Du har veckan på dej att bli frisk!
GLAD PÅSK till dej o."tuppen"/kram

 
lillis

lillis

6 april 2012 06:56

Vilken söt liten påskkärring, hoppas att inte turen till Blåkulla gör att du blir mer förkyld, kurera dig nu
Krya på dig
GLAD PÅSK till Håkan och dig
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

6 april 2012 09:54

Hoppas att du hade något värmande i kvasten för nu är det busväder ute.Synd på dessa förkylningar du åker på, men det ger sig väl.Sanna blev en fin liten kärring gjorde ni sällskap till blåkulla.Önsker en Glad och trevlig Påsk.
Kram

http://annemon.bloggagratis.se

 
Corina

Corina

6 april 2012 10:00

Glaaaad Påsk och krya på dig !

http://corina.bloggplatsen.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

6 april 2012 10:39

Tittar in för att önska dig en trevlig påsk kram Anita L

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

6 april 2012 13:01

så förkylningen hoppade på dig igen, usch då, stackars dig
vad fin Sanna är som påskkärring
GLAD PÅSK till dig vännen
kramar

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards