~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 6 juni 2012

Då för 9 år sedan....=)

Av Cina - 6 juni 2012 14:26

Ja just detta var 2003-06-06

KLICKBILD

Det har nu gått 9 år sedan vi gifte oss i Stadshuset i Västerås.  

Tiden går fort som tusan.

Kanske har jag visat bilden tidigare men jag visar den igen ;)


********************************************


Sol av och till idag men nyss kom det en riktig regnskur.

Är himla less på detta skitväder nu.

Tror inte vi får någon sommar har blivit något fel där ute.

Men det är bara att gilla läget som dom säger.


Hoppas ni har en fin dag på Sveriges Nationaldag.

Vi firar inte det med något speciellt.

Vi svenskar är nog tråkiga, tänk så mycket festligheter

Norge har när det är 17 maj.


Önskar er en fortsatt fin dag.  

 
 
Monica

Monica

6 juni 2012 15:02

Grattis på er bröllopsdag! Tiden går verkligen fort.Ganska bra väder idag,men här i byn är det inga festligheter,men runt omkring i närliggande städer är det en hel del festligheter i samband med nationaldagen....även i Mullsjö som ligger 12 km härifrån firas det i eftermiddag,men vi ska inte åka dit.
Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

6 juni 2012 15:54

Ja det är så trevligt tt få se er båda på Brudkoret!!!!
Lycka ill och MÅNGA MÅNGA år till...tillsammans!!!!
Kram!!!!!

http://margiholm.blogg.se

 
Malin

Malin

6 juni 2012 16:31

Grattis på eran bröllopsdag :) Så fint kort på er!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

6 juni 2012 17:24

Grattis på eran dag, så fina ni är på kortet.
Vi har inte fått något regn än så länge.
Jag firar inte heller denna dag
Ha det gott min vän.Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Bettan

Bettan

6 juni 2012 20:43

GRATTIS till er båda på er bröllopsdag!
Vi firar inte heller ngt vidare här hemma, denna dag. Men man kan ju hoppas att det kommer mer festande längre fram =)
Kram på dig & tack för alltid värmande inlägg hos mig <3

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

6 juni 2012 21:04

Grattis på bröllopsdagen, 9 år har gått snabbt och kärleken består och kommer så att göra under många år till.
Hoppas ni har firat riktigt denna bemärkelsedag och Nationaldag, 2 flugor i en smäll lixom.

Grattis till er båda / kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

6 juni 2012 21:22

Grattis!Vilket fint kort på er.Va långt hår du hade på den tiden.Även om ni inte firat nationaldagen har väl ni firat.Jag har jobbat kvällspass,det blev bakelse till em-kaffet./kram

 
annemon

annemon

7 juni 2012 07:28

Hejsan här tittar jag in som gubben i lådan har ju inte vrit här på ett tag men mycket har hänt sedan dess ser jag, både positivt och negativt en sådan mysig liten hundvalp man blev ju alldeles betagen i den och lille Frans i sin fina tuppkam,visst var det rätt man som vann Lets dance.Tråkigt med dessa oroligheter ni har på eran gård hoppas att det blir bättre. Till dukningen hade nog även jag valt en vit duk.Hoppas anars allt är bra med dig i detta tråkiga väder som vi har, men det måste väl bli ändring snart hoppas jag.Ha en bra dag och kram på dig.

http://annemon.bloggagratis.se

 
annemon

annemon

7 juni 2012 07:30

Ah Jag glömde säga stort Grattis på er bröllopsdag.
Vi brukar inte heller göra något speciellt på nationaldagen
dagen går ju ändå så att säga.
Kram

http://annemon.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

7 juni 2012 10:42

Grattis på er bröllopsdag. Jag såg inget speciellt firande igår men de e så klart ute på landet händer inte så mycket.
Ha de gott/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
Lena S

Lena S

7 juni 2012 11:28

Grattis på bröllopsdagen!(i efterskott) :-)

Kramis

http://nelasvarld.blogg.sa

 
ansepanse

ansepanse

9 juni 2012 11:18

GRATTIS vännen :)
bamsekramen <3

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards