~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 15 juni 2012

Tidig födelsedagspresent

Av Cina - 15 juni 2012 20:29

Ja igår fick jag en för tidig födelsedagspresent av min älskade man.

Säkert undrar ni vad det är jag fått.

KLICKBILD

En ny iPhone 4 S har jag fått alltså en ny mobil.

Ohh ja är så glad för den.

Är en riktig höjdare om jag får säga det själv o det får jag ju.

Så nu har jag försökt sedan igår att få in lite appar men det funkade

inte och så fortsatte jag idag men nääää ja gick bet.

Men nu ikväll var Patrik hem och hjälpte mig o fytusan så lätt det var.

Så nu kan jag ladda ner appar oxå.

Bara tuta o köra nu!!!!!

Roligt med nya elektonikprylar tycker jag.

En utmaning att få det hela att fungera.

Och som sagt det gick till slut.


Ruth gumman du trodde det var PSP men det kommer det oxå vad det lider.

Och du har så rätt Ruth, Håkan gillar inte alls att åka båt.

Han tycker bara att det är jobbigt, för han gillar ju annars att vara på sjön/havet.

Men som sagt jag tar en tripp men bästa Karin A o hennes barnbarn.


Nu önskar jag er alla en fortsatt fin fredagskväll.

Ja ni kollar väl på fotboll men det intresserar inte mig ett dugg.  

 
 
Monica

Monica

15 juni 2012 21:10

Jag förstår att du är glad för din nya mobil.Det brukar vara så att det är lätt när man får förklarat och visat hur saker ska gå till.Jag kunde ju inte sätta in youtubeklipp sen det blev ändrat,men när Ruth visade på sin blogg hur man skulle göra var det ju hur enkelt som helst.
Jag tittar inte på fotbollen,men hör från tv-rummet hur det låter eftersom mannen i huset kollar.
Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

15 juni 2012 23:05

Teknik har aldrig o.kommer aldrig att ligga mej varmt om hjärtat.Jag kan bli tokig på dessa mobiler o.datorer...tacka vet jag en gammal hederlig Kobratelefon(skämtar)men allt var mycke enklare då.Visst är mycke av dagens teknik bra men behöver man allt egentligen?
Nä nu är det dax att sova efter förlustmatchen.Måste ha ork att hänga med i barnbarnens takt/kram

 
Ruth

Ruth

16 juni 2012 00:03

Grattis till din nya leksak, så snäll Håkan är, nu har du lite att lära dig, men det fixar du, tur man får hjälp när man själv går bet. Tänk så fel jag hade när jag trodde det var PSP du kämpade med.
Jag har tittat på TV och fotboll i brist på annat, men Sverige fick åka hem med tårar på kinden, det tog snopet slut:(
Hoppas du får en fin helg min vän / kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

16 juni 2012 06:17

Grattis till din nya mobil, vad bra att du fått ordning på den nu och att du är nöjd med den.
Jag gillar ju inte fotboll som du vet så jag kollade inte
Önskar dig en bra lördag
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen:se

 
Lena S

Lena S

16 juni 2012 07:31

Kul med en ny liten leksak. Tyvärr så tycker jag sånt är jobbigt nuförtiden :-(
Ha en bra lördag.
Kramis

http://nelasvarld.blogg.sa

 
Corina

Corina

16 juni 2012 09:03

Grattis får jag väl säga. Själv tycker jag Apples saker är lite för överreklamerade faktiskt. Dottern hade en iphone och den imponerade i alla fall inte på mig med sina funktioner ;)
Vi valde Samsung nu när vi skaffade nytt och är väldigt nöjda. Kram!

http://corina.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

16 juni 2012 09:22

Grattis till nya IPHONEN. Vad kul. En sån ska jag ha nästa gång jag byter. Har en Android nu. Den är bra ,men inte som en Iphone.Lycka till med den och ha en skön helg nu trots regnet.
Kram!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

16 juni 2012 11:24

vad roligt att du nu vet hur du ska göra :) det är ju så att för det mesta är det inte särskilt svårt bara någon först visar, fast vet du, du är duktig :)
bamsekramen vännen

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards