~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 5 september 2012

Vart på shopping tur idag......

Av Cina - 5 september 2012 17:34

Ja idag har jag vart runt lite i olika affärer för att inhandla

lite dukar , uppläggningsfat m.m

Så nu har jag allt klart tills på lördag.

Då det tydligen blir en fest ;)


Igår vart cirkeln inställd på grund av att det var flera som

inte kunde komma men som ringde sent så vi var två som

åkte dit i onödan men man kom ut en sväng iallafall.


Tänkte visa min tatuering jag gjorde innan jag

åkte hem från Turkiet.

Bilden är tagen samma dag jag kom hem så den

är inte läkt och det är blåmärken runt omkring.

KLICKBILD

       

Kommer att se bra ut efter ett tag när den

lossat alla skorpor och blåmärkena är borta.


Soligt och fin hela dagen idag det är

varannan dags väder tror jag.


Önskar er alla en fortsatt fin onsdagskväll  



 
 
Ingen bild

Sari

5 september 2012 17:54

Ja den är jättefin och tänk att den vita fjärilen är med....;-)

 
Ingen bild

Lena S

5 september 2012 18:11

Jättefin tatuering :-)
Kramis

 
Ruth

Ruth

5 september 2012 18:51

Synd att ni åkte förgäves i går, trist att det meddelas så sent när man är inställd på det. Hoppas ni hittade på något annat kul en stund innan ni styrde kosan hemåt.
Jag missade att det var en fjäril på tatueringen, det blev något annat en vad jag trodde denna tato.
Det blir nog ett storkallas på lördag när det är jämna år, så kul det blir.
Kramiz

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

5 september 2012 18:56

Synd att det inte blev någon kurs
Tatueringen är jättefin
Ska bli så skoj på lördag
Ha en bra kväll
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

5 september 2012 19:43

Fin tatuering.Vad tråkigt att det inte blev någon cirkel när du var inställd på det.Kalas på lördag för dig barnkalas på söndag för mig.
Vi får säkert trevligt var och en på sitt.
Kram

http://annemon.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

5 september 2012 21:55

Det var en fin tatuering du gjort på semestern. Såg att ni hade haft de fint men väldigt varmt. Fina saker hade du inhandlat också.
Kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
Bettan

Bettan

5 september 2012 21:59

WOW!!! Denna kommer ju att bli suuuuuper snygg när den inte är rodnad längre. Jätte fint val tycker jag, å samtidigt ett härligt minne från ett underbart land.
Kramis

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

5 september 2012 22:26

Tatueringen kommer att bli fin när den är läkt ordentligt.
Så tråkigt att ni inte hann få besked innan ni åkte iväg.Bara att ladda om inför nästa vecka.
Jaha du, nu väntar vi tills lördag;)
Ha de bra/kram

 
Johanna

Johanna

5 september 2012 22:39

Snygg tatuering!

http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

6 september 2012 11:47

vad tråkigt att det inte blev något igår, varför kan inte folk säga till i lagom tid, nu fick du ju åka i onödan ju
vilken fin tatuering :) tummen upp för den
Sv: tack för tipset med björnbärsbusken :) det ska jag ta och göra :)
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

6 september 2012 16:50

Tatueringen är verkligen jätte fin :)
Tråkigt att det inte blev någon cirkel!
kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

6 september 2012 18:12

Sv: jag har heller inte använt sockar förrän nu i eftermiddag när jag skulle ut och såg att det bara var 13,7 ute
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards