~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Cina - 8 februari 2013 15:03

 

Börjar med en mycket fin bild som jag hittat.

Om man tittar riktigt noga så finner man mycket detaljer på den.


************************************************

På förmiddagen kom min bästa vän Karin Alverhag och 

hämtade mig vi skulle göra några timmar på Erikslund.

Vi fikade och pratade och gick runt i affärerna o tittade.

Karin köpte sig ett par riktigt snygga skor även jag skall nog köpa dom   

Mycket apelsin/aprikost blir det till våren o så  mycket snyggt det finns.

Jag gillar ju pastell färger så jag blir glad av att se detta i affärerna.

Var in på House of Västerås och det fanns inte mycket kvar där.

Kan bara tycka att det är synd att hela kedjan gått i konkurs.

Fanns mycket fint o roliga saker där men nu är det ett minne blott.

TACK KARIN FÖR EN TREVLIG FÖRMIDDAG!


Kallt som sjutton ute det blåser som attan och snön yr kring.

Så nu är det stora drivor ute.


När jag kom hem så tog jag och gjorde rent ugnen 

ordentligt, kan ju hoppas att de kommer i veckan

och tittar på skitspisen.

Vill ju kunna baka när andan faller på.

Men som det är nu så är det bara skippa tanken.


Imorgon får vi matgäster och jag har förberett maten

är bara såsen, morötterna, blomkålen och potatisen som

ska fixas till.

Tur att jag inte hade tänkt mig en ugnsrätt för då

hade jag fått tänka om.

Jaja nog om denna spis/ugn.


Ikväll får vi kolla på Farmen o se om det blir Sören eller Erik

som åker ut, kan ju hoppas på att Erik får stanna.

Sedan kommer väl dom andra 3 som bor i skogen just nu.

Herre gud så spännande detta ska bli.

HUR SKA DET GÅ KAN MAN UNDRA hahahaaaa.


Nu önskar jag er en fortsatt fin fredags em/kväll  






Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards