~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 29 maj 2014

En dag ihop med Frasse.....

Av Cina - 29 maj 2014 17:58

Ja imorse vid halv 10 kom Frasse hit jag skulle ha

honom då Patrik med flera skulle rigga förtältet

på husvagnen. 
Mamma Sari sov för hon hade jobbat natt och

Sanna var med ut till husvagnen.

Så Frasse och jag har haft en farmor & Frasse dag.

Vi var i lekparken i 1,5 tim så han fick leka lite.

KLICKBILDER

       

Härliga bilder vart det.

Gillar verkligen dom två sista, undrar vad han funderar på.


Sedan ville han hjälpa farmor virka.

 

OH tänka vad fort det gick han är duktigt den lille.

 


Han fick även göra denna tavla, det fick Sanna också göra 

när hon var liten.

 

Han fick själv välja färg/färger.


När vi kom in från lekparken var klockan halv 12

då grillade jag korv åt honom och han åt upp

två stycken med bröd.

 

Man blir hungrig när man är ute och leker.


Sedan kröp han upp i mitt knä efter maten

och där somnade han.

 

Men jag fick lägga honom i vårna säng för

jag orkade inte sitta med han.

Han sov mellan 13:15 - 14:30.


Då var det dags för lite fika då

smällde han i sig 6 kakor och lite loka.

Inann han åkte hem så hjälpte han mig skala potatis.


Nu har han åkt hem och jösses så tyst det vart.

Man saknar dom när man har dom en hel dag.


Hoppas han snart kommer tillbaks.


Önskar er alla en fortsatt fin kväll  




 
 
Ingen bild

Karin

29 maj 2014 19:07

Visst är det roligt att ha dom små men man blir trött också...det är ju full rulle hela tiden:)Min stora med kille kommer i helgen. Det är ju Yrahelg o då vill dom vara på stan så det är mat o sovställe hos mej;).Men det blir roligt att dom kommer(fast jag ska ut o dansa på kvällen).
Nu lite mat o sen en jobbarnatt...finns inga vikarier...klart man tar 10 tim kval:)/kram

 
Maria

Maria

30 maj 2014 01:19

Va stor han blivit, ja det är härligt att ha dom små liven hos sig ibland.
Ha de gott/kram

http://torparmor.blogspot.com

 
Lillis

Lillis

30 maj 2014 05:52

Så stor han blivit och så söt, förstår att ni haft det mysigt och roligt.
Ha det bäst min fina vän
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

30 maj 2014 16:07

Åh vilka härliga bilder på en riktig liten sötnos :)
Låter som en jätte mysig dag!
Jätte fin tavla han fått göra, skoj att ha från barnbarnen :)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

31 maj 2014 10:47

vilken härlig farmor-Frasse dag ni båda hade, riktigt härligt och jag är säker om att han gärna kommer tillbaka snart igen, han älskar ju sin farmor ju
fina bilder från er dag
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards