~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 21 januari 2008

GLÖMSK eller VAD???

Av Cina - 21 januari 2008 17:54

Jag har haft för mig att jag skulle till ångetsmottagningen idag kl 8:30. Var så inställd o peppad för det igårkväll /natt. Så sa Håkan var det 9:30 du ska iväg imorgon näää sa jag det är 8:30 äsch det är bäst jag tar o kollar på lappen sa jag o där står det Tisdagen den 22/1 kl 9.30 vilken tur att jag kollade. Annars hade jag väl åkt dit o fått setat där som ett fån. Fattar inte vad jag har fått den 21 i från men så kan det vara när man är virrig i huvet. Fattar inte att jag har blivit både glömsk och virrig, lite skrämmande är det. Men man går ju här hemma och alla dagar är ju lika så det är klart man kanske inte aktiverar hjärnan så mycket. Jaja ingen skada var ju skedd så nu tar jag nya friska tag tills imorgon.


Har inte hänt så mycket annat här i Västerås idag. Vädret är ju som det är och det kan man ju inte göra så mycket åt. Läste i kvällstidningen här om dagen att det inte blir någon VÅR förrän i maj-juni och så blir det KANON HET sommar. Kan inte fatta att det ska vara allt eller inget. Vill inte ha en kanonhet sommar för det ska det ju inte vara här i Sverige men det är upp o ned vända världen tror jag. Ja jag ska ju inte gnälla än för vi har ju inte sett hur det blir ännu. Men det var den där spågubben som spått detta och han brukar ju ha rätt.


Ha en fin måndagskväll alla mina bloggläsare!

 
 
Ruth

Ruth

21 januari 2008 19:12

Det var tur att du inte missade dagen helt och kom en dag efter i stället. Håller med, går man hemma tappar man både tid, rum, perspektiv och får hjärnsläpp totalt, du är inte ensam.
Kram och lycka till i morgon !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
karin

karin

21 januari 2008 19:54

Jag glömmer oxå en massa saker som jag ska komma ihåg..........
Du är inte ensam, vi är nog lite glömska alla.
Hoppas att det går bra imorgon, ska hålla tummarna.
Kramen

http://skogsfrun

 
Ulla

Ulla

21 januari 2008 22:13

Vilken tur att du upptäckte det.

Lycka till med morgondagen.

Ulla

http://ullas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

grannen

21 januari 2008 22:16

hihi alla glömmer nog då o då
tack för pratstunden
ps jag superglad att få rotmos till helgen
ha de bra

 
Marianne

Marianne

22 januari 2008 00:54

Det är lätt att blanda ihop dagarna och datum när man har hela veckan mer eller mindre o-bokad. Jag gör också det ibland. Erkänner att jag även ibland kollat på dagstidningen för att vara säker på veckodag och datum. Om sommaren som kommer skulle bli riktigt het så har vi gott om vatten att både bada i och sen släcka törsten med.

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards