~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 1 november 2009

Av Cina - 1 november 2009 18:51

Idag vart det ost fylld kycklingfilé, sallad, sås och kokta morötter.

Det var sååååå gott!

Sedan vart det panacotta till efterrätt, riktigt gott var det.

  

Ja vad säger ni .....inte helt fel eller hur...


   

Sedan panacotta och sylt till efterrätt helt perfekt. 


Kanske ska lägga ut lite LCHF recept om det är någon som är intresserad.


******************************

Idag har det verkligen vart grått och trist ute......blääää

Regnet hängde i luften och mörkt är det oxå.

Ingen höjdare precis.

Men man får tända massa ljus som får pigga upp en.


Ikväll blir det att kolla på "ensam mamma söker".



TÄNDER DETTA LJUS FÖR VÅRAN LILLA MAMMA SOM FATTAS OSS.........


  


Önskar alla mina bloggvänner och läsare en fortsatt trevlig söndagskväll 

Av Cina - 1 november 2009 12:41

Ja måste få visa några bilder på våra blommor.

Så här ser dom ut just idag!

  

Dessa fick jag av min granne när mamma gick bort 19 juni. Och står sig ännu!!!

  

Denna fick jag av min kära bror och hans fru när jag fyllde den 12 september.

 

Denna fick jag av Lillis när hon var hit den 7 juli

  

En av 4 pelargoner som jag köpte i maj. Visst bladen är röda men det

kommer massor av knopp.

Tycker att detta är lite konstigt för vi har ju haft frost iallafall.

Jag återkommer ikväll med ett nytt inlägg!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards