~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 21 november 2009

Av Cina - 21 november 2009 16:54

Ja nu är HERR PRINCE brädad kan jag säga.

Denna HERR GURKA har fått tagit Herr Prince plats....;))

  

När jag är röksugen så kommer Herr Gurka fram.

För ni som känner mig vet att jag älskar salt gurka.

Brukar köpa skivad men nu var det slut så nu fick det bli

hela som jag skivar upp eller äter som de är.

5 DAGAR SOM JAG NU HAR VART RÖKFRI


******************************

Idag har vi vart ute och vi har vart till Arboga

och tänt ljus på Håkans farmor och farfars grav.

Sedan var jag upp till mammas grav satte dit

3 såååå fina gula rosor.

Sedan var jag och köpte en bakelse till pappa

för det var ju nästa som vi skulle besöka.

Han var på gott humör och skratta o var glad.

  

Här var det fikabröd må jag säga kanelbulle, bakelse,

 saffransmuffins och pepparkaor.

Pappa åt med god aptit.


SOLEN sken idag och det var så mysigt väder.

Tyvärr blir det gråväder igen imorgon säger dom som vet.

Inte kul tycker jag.


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt fin lördag kväll.




Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards