~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 20 november 2009

Av Cina - 20 november 2009 17:47

Ja då var köket julstädat och fint igen.

Har putsat fönsterna idag och skurat elementet i köket och

sist skurade jag golvet.

Strök gardinerna och satte upp och det vart riktigt mysigt.

Satte även upp lyktorna i fönstet som jag köpte.

Nu skall jag bara ha tag på batteridrivna värmeljus.

Jag har hittar inte dom jag köpte förra året.

Vet ju att de finns någonstans meeeeeeen var =((

Bild på gardinerna uppsatta kommer här......

Ni ser även den ena hjärt ljuslyktan i fönstret.

  

Vet att jag är lite tidig men jag bryr mig inte om det just nu.

Måste hålla på för att stilla min röksughet....=))

När jag hade gjort detta så tog jag cykeln och åkte

upp till affären för jag fick för mig att baka adventsmuffins.

Och det som saknades var 2 påsar saffran och lite annat.

Men jag tyckte det var dyrt så jag kollade på kvittot när

jag kom hem och vad tror ni 0,5 gram saffran kostade......

joooooooo 32:90 det tycker jag FAN ÄR HUTLÖST!!!!

Det var inte ens Santa Maria utan ICA:s egna.

Jaja man får väl äta dessa muffins med andakt.

Skall ju åka och hälsa på pappa imorgon så det får bli muffins till fikat hos honom.


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt bra fredagskväll.




  

  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards