~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Cina - 4 november 2010 16:56

Ja idag har jag beställt en kryssning till Sari, Sanna och mig.

Vi åker den 1-2 dec ska bli roligt att åka med Lilla Sanna.

Hade tänkt att äta julbord men inte sjutton betalar jag 399:-

för ett julbord näää där går min gräns.

Nog för att jag har råd men man äter inte för de pengarna.

Så det fick bli det vanliga och det duger gott åt oss.

Sanna skall få hoppa i bollhavet så mycket hon vill.

Tänk vad hon ska tycka det är roligt.

Så nu har jag något att se fram emot.


********************************


En solig dag har det vart idag.

Jag bakade tekakor idag igen.

Så lite har jag pysslat med.

Allt går mycket lättare när det är sol och ljust.

Just nu lyssnar jag på Mats Bergmans.

Dom gillar jag.......dom spelar DANSMUSIK.

Man blir glad av att höra dom.

Så kan man ju sjunga med för man kan ju näsatn alla

deras låtar för så mycket har jag både lyssnat

och dansat till dom.


*********************************


Ja vad händer ikväll då......ja det blir ju att kolla

Robinson........när Paolo Roberto håller på

att skrika halsen av sig.

Undrar varför han ska skriker som han gör.

Jaja det var bara en fundering som kom.




En annan fundering jag har är varför inte folk

kan skriva en kommentar när dom ändå är här.

Jag har haft 1668 st besökare i Oktober

men bara 250 kommentarer.

Det är tråkigt att inte få kredit för det

man skriver, ja vet att det är fler än

jag som tycker lika.

Om det är så min blogg vore ointressant

varför skall det då vara så mycket besökare.

Ja jag kanske tröttnar på att blogga........


Önskar en fortsatt fin torsdagskväll...  



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards