~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Cina - 7 november 2010 15:04

Mår lite bättre idag än igår.

Igår var verkligen en bläääää dag.

Jag låg hela dagen och åt endast en macka.

Men det har ingen betydelse för jag har att ta av....=))

Kroppen känns som om jag sprungit 2 matatonlopp....

nu har jag aldrig sprungit något maratonlopp men

jag kan tror att det känns så här.

Jag ringde sjukvårdsupplysningen igår kväll

och frågade om man skulle må så här dåligt.

Men hon sa att det säkert var pc:n som jag inte tålde

och skulle det vara likadant idag så skulle jag sluta

äta det, men jag mår inte illa idag och ej yrskallig heller.

Så jag fortsätter äta medicinen.

Skall ju träffa min DR i morgon så får jag väl höra lite med henne.


*****************************************


Ja jag tog mig ur sängen igår när det var dags för Dansbandskampen.

För den kan jag inte missa.

Tyckte det var synd att Pure Divine åkte ut tycker

att CC&LEE skall åka ut de är inget dansband.

Har hört dom live men nääääää inte min smak.

Ja vilka tycker jag då ska vinna jaaaaaa inte Wisex iallafall

de har ju sitt på det torra och jag tycker nog att det är fel

att så etablerade dansband som dom inte ska få vara med

i denna tävling.

Låt de okända banden komma fram i stället.

Patriks Combo är heller inget dansband.

Ja nu till dom som jag tycker ska var i finalen.

DONNEZ   och ELISA`S.  

Ja det är ju nu bara att se hur det går för dessa band.

Jag håller tummarna att någon av dessa vinner.


Ikväll e det Ensam mamma söker och det är ju lite spännade nu.


Lite ljus foton

   

Klickbara bilder


Ha en fortsatt fin söndag.  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards