~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 25 november 2010

Av Cina - 25 november 2010 18:28

Ja idag var det ju frissan som fick ett besök av mig.
Och jag är otroligt nöjd med resultatet.

Tog lång tid men det var det värt.

Var där 11:50 och gick därifrån 14:20.

Vart inte så farligt dyrt heller.

Håret är färgat grått och så e det vinrödlila slingor

i luggen o på sidan.

Något foto blir det inte.  


En kall dag har det vart idag usch o fy.

Blåst och snöat lite.

Efter jag vart hos frissan så åkte vi ut till Maxi för att handla.

Kom hem vid 15:15 plockade in varorna och sedan

var vi och hämtade Patrik kl 16:00 för han ville åka och handla.

Sari jobbar kväll.

Var meningen att jag skulle passa Sanna men hon kom aldrig hem.

För Saris syster hade hämtat henne på dagis och visste väl

inte om att jag satt o väntade på dom.

Så Sanna var kvar uppe hos henne.

Jaja jag fick mig en till tur ut.

Men nu är vi äntligen hemma och det är sååååå skönt.

Imorgon skall vi åka till Köping med brödet jag bakat.

Blir en tur till Håkans syster och sedan till min bror.

Och sedan skall vi ta en fika hos min vän Karin innan vi åker hem igen.


Ikväll blir det Halv åtta hos mig och sedan Robinson.


Detta var allt från mig för idag  

Önskar er alla en fin kväll.


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards