~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 5 december 2010

Tony Irving beskrivning på tubsjal

Av Cina - 5 december 2010 15:44

Ja den ser ut så här......

 

Fast jag vet inte om jag skall repa upp detta.

Eller om jag skall harva på.

Kanske kan den blir fin.

Såg den klar på förkväll i fredags o den var riktigt snygg där.

Ja vi får se det kanske inte blir någon alls.

Finns ju att köpa.....  


**********************************

Ja ni kanske undrar hur ja mår efter

3 dagar med corticon tabletterna.

Kan ju säga så här att det har hjälpt mig ganska så bra.

Men inte helt tyvärr.

Idag har jag  ont i skinkan o ner i benet.

Får väl höra på tisdag vad DR säger för

då skall  jag på återbesök.

Kan ju vara väderomslaget oxå för här

snöar det nu och det är bara -1 grad.


Hoppas ni har haft en fin 2:a Advent.




Inget barnbarn har synts till så det är bara att vänta

och se när den lilla behagar komma ut.

Tiden gick ut 4/12......men den kommer när den vill ut.

Väntar med spänning  


Allt från mig för idag  


 
 
ansepanse

ansepanse

5 december 2010 18:58

det är inget vidare att ha sådan värk hoppas att det blir lindring för dig
vilken spännande väntan du har
kramar till dig vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Anki Paulsson

Anki Paulsson

5 december 2010 19:47

Trevlig andra advent på dig Cina.
Hoppas att värken släpper snart.
idag är det exakt ett år sedan Hampus var beräknad, men han väntade 5 dagar till den busen.
Sköt om dig
kram

http://www.hampusmamma.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

5 december 2010 20:11

Hoppas att den lilla kommer snart.
Tråkigt att du ska ha värk
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

5 december 2010 21:13

Hoppas attt det blir bättre med värken, ha en bra kväll.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

5 december 2010 21:21

Tror med all säkerhet att halsduken blir riktig fin, så kämpa på. Skönt att du känner en förbättring av tabletterna, något är bättre en inget.
Hoppas den lille snart ser dagens ljus, jobbigt med väntan, men den som väntar på något gott osv.
Hoppas du fick en fin 2:a Advent.
Kramiz

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

5 december 2010 23:15

Det blir säkert en fin halsduk, hoppas att du inte behöver vänta så länge på den lille

http://bloggplatsen, se

 
Maria

Maria

5 december 2010 23:34

Gott att ha runt halsen när vinden viner o snön vräker ner. Ja vi går också i väntans tider men inte förrän den 9, ska bli så roligt att bli farmor igen. Önskar dig en go kurerande dag/kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
 av irja

" title="http://bloggplatsen.se]" target="_blank">bloggplatsen.se] av irja

6 december 2010 02:13

Kära Cina!!!
Nej, det är inte trevligaste att gå med ständig värk, jag vet eftersom jag själv är reumatiker..När jag hade de som värst fick jag också äta cortison, men bara i 3 veckor,,, det hjälpte mig när jag hade det som värst....
Håller tummarna för dig att du/ni inte ska behöva vänta så länge på de nya barnet .... Fina färger på garnet du stickar, den blir nog varm och skön....
HA det bäst vännen , tills vi hörs nästa gång.... KramiZ IA.....

http://40-talisten. bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

6 december 2010 09:15

Tack för det, önskar dig detsamma.
kramen

http://annemon.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards