~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 19 maj 2012

Fin dag med Lilla Maja och Johan

Av Cina - 19 maj 2012 15:33

Idag hade vi bestämmt med Johan och Lilla Maja  att de skulle

komma till Erikslunds Köpcenter kl 10:30.

Vi skulle köpa lite saker som Maja behövde.

Ja vi började med 3 par skor.

Ett par joggingskor, sedan sandaler och ett par blå och vit randiga converse.

KLICKBILD

Här spatserar Lilla Maja med sina nya joggingskor.

Rosa och fina och hon gillade verkligen dom.


Sedan fick Lindex en på hälsning.

Och där vart det 3 st kortärmade jumprar, 3 par leggings som passade ihop med jumprarna

och så en liten sommarklänning.

Ja sedan bar det av till Lekia för en leksak skulle hon ju få.

Och hon gillar ju sånt som låter så det vart ett puzzel med djur

och när man lyfte på djuret så kom ett läte precis som det djuret låter.

Så här glad blev man då.

   

Plasten sitter fortfarande på men hon kom åt dom ändå ;)


Vi slutade förmiddagen med att äta hamburgare

     

Stor hamburgare för den lilla munnen.

Och det är INTE cola i muggen utan VATTEN.  

Så våran förmiddag gick fort idag och vi hade det mysigt.


Strålande solsken hela dagen och det är varmt o gott ute.

ÄNTLIGEN får jag säga.


Nu skall jag kolla travet ;)


Nu önskar jag er alla en fortsatt fin lördag   

 
 
lillis

lillis

19 maj 2012 16:37

Vilken mysig förmiddag ni haft med lilla Maja och Johan, och så mycket fina saker ni köpt till henne. Så söt hon är Maja
Ha en fortsatt bra lördag
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

19 maj 2012 17:50

Lilla Maja har verkligen tur som har så snälla och goa farföräldrar och som köper så mycket fina saker till henne.
Vi har firat Michaelas 13-årsdag idag,mycket trevligt att träffa alla som var med.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Annika

Annika

19 maj 2012 18:51

Hoppas att det blev en slant på travet. Vad söt hon är lilla Maja. Du verkar ha haft en fin dag. Ha en fortsatt fin kväll med.

http://www.badtant.bloggo.nu

 
annemon

annemon

19 maj 2012 19:21

Hoppas du hade tur med travet.En fin förmiddag verkar ni haft och lilla Maja blev säkert glad över allt hon fick. Vilken fin tomat planta du har där har du lyckats bra.Ha en skön helg.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

19 maj 2012 22:17

Vilken heldag med lilla söta Maja, så mycket fint hon har fått så lycklig hon måste vara.
Sist men inte minst en stor hamburgare som täcker hela ansiktet, det var nog gott för lilla maggen. Många härliga foton visar du oss.
Hoppas hästarna sprang din väg.
Kramar många !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

19 maj 2012 23:53

Visst är det roligt att få leka "tomte"ibland.Jag förstår att ni hade en jättemysig stund tillsammans.
Från första parkett har jag,Putte oEmma kollat in alla eleganta tjejer o killar som skulle på bal ikväll.Så fina de är.Ikväll har Roger o jag varit ut till Tina o Bernt-trevligt!
Nu ska jag kolla hur hästarna sprungit/kram

 
Malin

Malin

20 maj 2012 06:44

Vilka fina bilder :) Hon är jätte söt lilla Maja!
Mysigt att spendera tid med barnbarnen!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

20 maj 2012 11:42

åh vilka fina rosa skor till en söt Maja :) förstår att hon tyckte om dem :) håller tummarna för att det gick bra på travet :)
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Corina

Corina

20 maj 2012 13:26

Jo leksaker med ljud hade mina barn också.....på gott och ont vill jag väl påstå ;) Men roligt hade dom ju med dessa saker i alla fall även om man själv blev aningen less ibland *S* Tösen är verkligen go, kram !

http://corina.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards