~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 13 december 2013

Av Cina - 13 december 2013 18:13

 

Idag får ni ta del av denna vackra bild......där skulle man allt vara nu ;)


Idag fick Lilla Sanna uppsöka akuten pågrund av ett

elakt barn som knuffade medvetet in Sanna i en dörrkarm på fritids.

Och resultatet blev detta.

KLICKBILD

 

Så nu har dom limmat ihop såret på akuten.

Ingen förälder har hört av sig det tycker jag är för dåligt.

Hoppas verkligen att de tar tag i detta på fritids nu.

Tänk om det hade vart en glasdörr usch ryser av bara tanken.

Men nu vart resultatet detta.


Idag har vi haft en gäst här och det har vart en spännande dag.

Men lite kaffe o prat o lite stick ;)

Nu skall jag ta och sätta mig i soffan o softa lite för jag fryser

som bara tusan.

Kan ju komma snö i natt sa dom på radion.

-2,5 garder hos mig just nu.


Önskar er alla en fin LUCIAKVÄLL  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards