~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 16 december 2013

Av Cina - 16 december 2013 16:59

 

Idag får ni denna passande regnbild......fast en mycket söt sådan ;)


Ja nu ska jag väl kanske tala om varför jag låg på köksbordet

och lekte sjöjungfru.

Var ju många som funderade o undrade va i herrans namn jag gjorde.

Jo det ska jag nu berätta om ni inte har kommit på det.

Det var ju RITA som var här och har ni glömt vad hon är???

Hon är ju TATUERARE nu kommer ni ihåg det eller hur.

Hon kom hem hit för att tatuera mig, Håkan tatuerade hon i

tisdags men han behövde inte leka sjöjungfru hahahahaaaa

KLICKBILD

 

Detta sitter på mitt vänstra underben.

Lite svårt att se kanske men men ni får hålla tillgodo med denna bild

så länge tills jag får till en annan.

Här är den precis nygjord.

Nu skall det läka så ska det lite senare komma i vit färg.

Ja nu har ni sett min hemlighet som jag har sugit på

sedan i fredagskväll.

Ja låg ju alltså på köksbordet för att komma upp i höjd

med benet vinklat o därför var jag öm i skinkan o höften. 


Önskar er alla en fortsatt fin måndagskväll  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards