~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 27 december 2013

Av Cina - 27 december 2013 16:08

 

Idag får ni detta budskap.......


På svenska lyder det ungefär så här


När du föddes grät du men världen jublade.
Gå nu.
Lev ditt liv som hedrar våra vägar.


Och när du kommer tillbaka
till den store Anden,
världen kommer att gråta och
du kommer att glädjas.



Imorse när jag vaknade stog det som spön i backen av regn

massor med vatten utanför.

Sedan övergick det i snö blandat men sedan vart det inget mer.

Men mörkt hela dagen idag.

Jag har iallafall vart ute en sväng.

Var ner till ICA och hämtade ut ett paket som jag fått.

hade skickat efter bh:ar från cellbes.

Vart jätte nöjd med dom vart en vit och en svart.

Så nu vet ni de ;)


Annars har inget annat hänt här.

Bara väntar att helgen som kommer ska vara över oxå.

Så kan börja blicka framåt igen.

Hoppas bara dom inte skjuter sönder hela bäckby med alla raketer som

skjuts här ute.

Hundar o katter är rädda men det tar man ingen hänsyn till.

Mina katter ligger under sängen o trycker när det smäller.

Borde förbjudas att skjuta dessa smällare tycker jag.

Jaja det är ju min åsikt andra har kanske inte samma åsikt som jag.


Önskar er alla en fortsatt fin fredagskväll  



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards