~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 10 december 2007

Av Cina - 10 december 2007 14:06

Ja nu har vi nytt golv i köket. Så underbart det känns. Och skit snyggt blev det. Bilderna får säga sitt! Var nog väldigt trött imorse när jag tog på hur det såg ut först men ni ser ju lite iallafall. För suddigt blev det.

Av Cina - 10 december 2007 08:33

Jaha då är man bunden till datorn idag då. För nu har killen kommit som ska fixa mitt golv idag. Ujujuj så det låter i köket undrar vad han har för sig....=)). Jag har fotat köksgolvet innan han började så ni ska sedan få se skillnaden. Oh tror ni inte att mannen är allergisk mot katter. Är väl typiskt, konstigt att de inte frågar om man har djur innan man sätter till de som ska jobba. Måste ju vara lite jobbigt när folk har djur o man är allergisk. Men jag kan ju inte göra något åt det. Bara synd om honom tycker jag.


Regnet faller ner som vanligt här. Usch det är fortfarande mörkt ute. Och när jag gick upp imorse 6:30 så var det kolsvart ute. Fy tusan så trist detta är. Ha en fin dag alla bloggläsare.


Besök gärna min vän min bästa vän http://skogsfrun.bloggagratis.se/

Hon är helt ny på detta med att blogga.

Jag har fixat till en blogg till henne.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards