~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 19 december 2007

Av Cina - 19 december 2007 17:10

Fick en chock imorse när jag läste VLT på nätet o så kollar man ju dödsannonserna. Och jag bara skrek rakt ut. En mycket god vän från förr hade gått bort på lucia. På kvällen satte han sig o skrev julkort så sa han till sambo att det fattas 3 frimärken så jag går ner till macken o köper det. Ja sa hon jag ska kolla på Lyxfällan. Och sedan kunde hon inte förstå varför han inte kom hem. Så hörde hon ambulansen o då tänkte hon har det hänt honom något men näää det har det väl inte gjort. Så straxt före 21 så ringde det på dörren o hon kollade ut o där står 2 poliser. Och vill komma in. Då förstod hon att det hänt något. Då hade han ramlat ihop ute på gatan. O det tar bara 2-3 min att gå till macken sa hon. Det hade försökt med upplivning i 45 min men det gick inte. Han skulle fylla 65 den 24 mars. Tycker att det är fan så hemskt detta. Men förmodligen fick han en hjärninfarkt.


Ja vad har annars hänt här då. Ja vi har vart ut och handlat lite. Men får åka ut imorgon igen för jag är inte klar ännu. Ska koka brunabönor imorgon. Vi ska ju inte vara hemma på julafton utan vi skall åka ut till sonen o sonhustrun. Och vi ska ha som ett litet knytis så jag fixar brunabönor, jansson och köttbullar. Ja denna mat som kommer åka ut o in i detta kylskåp fytusan.


Ha en fin onsdagskväll alla mina bloggläsare.


PS: Gå in till skogsfrun och kolla vad fint dom har i sitt lilla hus.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards