~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 18 december 2007

Av Cina - 18 december 2007 21:15

Ja då var man färgad och klippt vart så bra tycker jag. Här nedan kan ni se hur det ser ut. Inte för stor kontrast mot det gråa. För det ville jag inte ha. 

Sedan var vi till skogfrun och hälsade på. O gösses så fint dom bodde. Ett underbart litet rött hus med vita knutar. Mitt ute på landet, med älgar inpå knuten. Ja förstår att dom trivs väldigt bra. Fick underbar god mat stek och potatis, kanongod sås, grönsaker, gele och gurka. Och till kaffet fick vi en underbar god äppelpaj och vaniljsås. Tack så jätte mycket för god mat!!!!!

Så nu är denna dag snart till ända, och imorgon blir det att åka ut o storhandla inför julen.



Av Cina - 18 december 2007 10:51

Idag har vi -10 och solen skiner. Så det blir nog en fin dag idag fast det fattas ju något och det är ju snön. Nu skall jag snart åka iväg och fixa till mitt hår som jag skrev om igår. Spännande och se hur det blir men det blir säkert bra. Sedan blir det en tur upp till min bästa vän skogsfrun Karin och hennes man. Ska bli kul att träffas igen. Har ju inte setts sedan vi var till Åland. Gå gärna in på hennes sida och kolla så fint dom bor. Det är första gången vi hälsar på dom sedan dom flyttade till detta lilla gulliga hus.

Ha en fin dag alla mina bloggläsare återkommer när jag kommer hem!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards