~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 7 april 2008

Ny tatuering på gång!

Av Cina - 7 april 2008 17:17

 


Ja som ni kanske kommer ihåg så talade vi ju om tatueringar tidigare. Eller det kanske är jag som haft en blogg om just tatueringar. Ja har ju redan 8 st och på onsdag blir det den nionde. Jag ska inte säga vad jag ska göra utan ni ska få se bilder sedan när den är klar. Håkan ska fota under tiden som jag sitter där. Beställde tid för 3 v sedan, jag vill ju att den ska läka innan solen kommer. Och så är den läkt o fin innan jag åker på semester.


Tiden går ju så fort så snart är vi där, och jag vet att jag tänkte herre gud så långt fram. Men det går himla fort, inte gick tiden så här fort när man var barn tycker jag. Då tog allt evigheter tyckte man.




Jag satte ju blomman för dagen för några dagar sedan o idag tänkte jag vattna på dom lite o döm om min förvåning så har fröna redan kommit upp. De grodde snabbt vill jag säga. Men det är kul att så lite olika så här inför Våren o så sätta ut. Nu tänkte jag sätt dessa sticklingar runt 2 små träd jag har så kan de slingra sig bäst de vill.


Ja detta vart en blandad kompott idag.

Ha en fin måndagskväll!!!!

 
 
lillis

lillis

7 april 2008 18:36

Vad spännande de ska bli att få se din nya tatuering.Ha en bra kväll
kram Lillis

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Linda

Linda

7 april 2008 20:42

Oh vad roligt med en ny tatuering. Väntar tills du ska visa upp den här på bloggen

http://bizzab.bloggagratis.se

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

7 april 2008 21:46

Är jätte-nyfiken på hur din nya tatuering kommer att se ut och fotona.
Och ja, det är nog bra att göra den i tid innan resan, då det nog inte är så bra att vara i solen som nytatuerad.
Kan tänka mig att du ser fram emot resan, och snart så....
Vad mysigt det är att nu kunna sätta ut blommor osv. Våren är en underbar tid.
Kram

http://ingermaryissa1.blogg.se

 
ugglan

ugglan

7 april 2008 22:04

Vad bra att du tatuerar det här hemma i Sverige. JAg vet inte hur bra det är att göra det utomlands. De har troligtvis inte samma hårda regler som här i Sverige.

Om 6 veckor åker jag till SIDE!! HÄRLIGT!!!

HA det så gott. KRAM UGGLAN

http://ugglan.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

8 april 2008 00:02

Spännande med ny tatuering.
Det är roligt att driva upp egna blommor. Blomman för dagen slingrar sig snyggt upp på träd.

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
corina

corina

8 april 2008 10:27

Kul med ny tatuering!
Själv blänger jag på mina krukväxter...jag borde sätta om dom.Ska fortsätta å blänga och se om det blir bättre:)

http://wanilla.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

8 april 2008 10:34

Skall bli intresant att se vad du har hittat på för tatuering den här gången, skall bli kul med en bild. Du är tuff du :-) Du kan ju visa upp på bloggen dom som redan finns på din kropp.
Kram

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Inger

Inger

8 april 2008 11:08

Ajj, ajj, gör det inte ont.
Men det ska bli intressant att se vad det blir. Flera i min närhet har tatueringar, men inte jag. Jag är nog för feg..
Lycka till..Kram

http://IngerEmKsson.blogg.se

 
Sari

Sari

8 april 2008 17:20

Ja jag e nyfiken på hur den kommer att se ut även fast att jag vet vad det ska vara,,,=)...Jag vill oxå göra en ny,men man kan ju inte få allt..kram

http://frufiona.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards