~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 16 maj 2010

Åter igen en tråkig söndag....

Av Cina - 16 maj 2010 16:24

Usch tänk vad jag tycker söndagarna är tråkiga.

Var ut på fm o kikade på lite saker.

Köpte boxertrosor och en docka till "lilla flickan" idag.

Nu skall vi kolla efter en dockvagn i veckan.

Idag är det grått och trist ute.

Ingen sol på hela dagen.

Och igår som det var så fint.

Men jag tror att det blir fint i veckan igen.

Kan ju hoppas iallafall.


Min rygg känns av inte bra men bättre.

Tar bara en voltaren tablett när jag ska gå i säng.

Svedan i magen finns inte kvar så det var nog voltaren tabletten

jag tog på morgonen som gjorde att det sved i magen.


Önskar er alla en fin kommande vecka och hoppas att  ska

skina på oss alla dagar i veckan.

 
 
Malin

Malin

16 maj 2010 20:02

Önskar dig en trevlig kväll. kram

http://mallan88.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

16 maj 2010 20:50

Vad glad den lilla ska bli för dockan och vagnen.
Tycker oxå att söndagar är så tråkiga.
Ha en skön kväll vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

17 maj 2010 12:06

Va kul att ha en liten tös att handla till det fins ju så mycke fina saker, hoppas att du blir bra i ryggen snart

http://bloggplatsen, se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards