~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 19 juli 2009

Fyndat idag.....

Av Cina - 19 juli 2009 19:00

Idag har det vart en slappdag här hos mig. Kvalmigt och fuktig luft så nu brakar det nog snart löst med åska och regn....har bara kommit en liten skvätt idag.


Ja som ni vet så brukar ju jag handla på tradera och nu har jag gjort det igen. Denna tunika har jag köpt där gillar ju lila som ni vet.


Sedan så hade jag budat på en kanonfin klänning i en mörklila men den har jag stoppat och bjudit på.

Kom in en och börja bjuda äver mig och det konstigaste var att det var en kille men det är klart kan ju var en tjej som lånat någons sida vad vet jag.

 Men denna person trissade upp priset så nu ligger klänningen på 770:- och det ger jag fasen inte för en klänning.

Men den var såååå snygg.

Så jag gav mig ut på E-Bay lika som tradera fast från USA.

Och kan ni tänka jag hitta samma klänning fast mönstrad så den köpte jag omgående 266:- som hittat tycker jag.

Och han kan gott få den andra för 770:- eller hur.

Den jag nu köpte ser ut så här.

Tycker den är så fin....men smaken är som baken delad....hahahaha

Den kommer bli kanon när jag åker till Bulgarien.

Eller vad tro ni!!???


Ha en fortsatt bra söndagskväll....

 
 
Millis

Millis

19 juli 2009 20:02

Jätteläckra både tunikan och klänningen!

http://millis.bloggagratis.se

 
Monica

Monica

19 juli 2009 20:59

Det var snygga kläder du har köpt.
Här har vi fått lite regn idag och nu ikväll blåser det en aning.

Kram

http://violett.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

19 juli 2009 21:06

Grattis till den snygga tunikan och den läckra klänningen
Önskar dig en bra kväll
Kramar

http://danslillis

 
Marketta

Marketta

19 juli 2009 21:26

Kanonfina kläder. Men annan har nog inte figur för sådana.

Kramizzar
Marketta

http://colliekompisarna.bloggagratis.se

 
Calma

Calma

19 juli 2009 21:30

hej vännen där!!
vilken snygg tunika,o klänning,mmm
jag gillar oxå lila,snyggt,
ja åska e ingen höjdare men d brukar vara skönr efteråt,

tack för kompl av mina bilder,
javisst blev fotbilden häftig,bara kände för det,där jag satt på landet,Chr skrattade,spec när jag sa att "ser du darling att blommorna är i fallande stl",o9 så skakade han på huvudet,hihi,
men han känner mej vid detta laget,,eller??,,*L*

ha d bäst,kramis Calma:=)

http://calma-s.bloggagratis.se

 
gerty

gerty

19 juli 2009 22:05

Här skall man bli snygg vill jag lova, jätte snyggt

http://prilyckans

 
Ruth

Ruth

19 juli 2009 23:39

Kanonsnygg tunika, där har vi samma smak, gillar också flikar här och var, lite anorlunda. Klänning använder jag aldrig, men den är fin den också, bra köp, nu blir du fin !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
E-K

E-K

20 juli 2009 09:38

Det är precis sådant jag råkat ut för de ggr jag bjudit på tradera och jag ger mig sjutton på att det är säljaren själv som bjuder, trissar priset. Jag har alltså aldrig lyckats köpa något.
Hur som helst fick du ju en lika fin klänning till rätt pris. Grattis
Lila älskar jag också,

Ny vecka, ny veckokram :)

http://www.steeperz.com

 
agge

agge

20 juli 2009 11:11

Men så vackra kläder du köpt. Gillade både tunikan och klänningen....Du fick klänningen till ett jättebra pris..Grattis för det. Då kan han sitta där med en klänning för 770 kr. Herregud ....hahaha.....

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Marianne

Marianne

21 juli 2009 01:03

Snygga kläder och klänningen blir både sval, skön och snygg att ha på semestern.
Killen tycker nog att klänningen är värd sitt pris. Och de flesta män gillar ju kjoltyg.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

 
Anette

Anette

21 juli 2009 10:36

Godmorgon hoppas att du får en bra dag i dag här är det grått & trist ute & det blåser rejält med så jag passar på att tvätta lakan som jag hänger ut. Kram Anette

http://anette68.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards