~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 21 juli 2009

Fel på mitt lilla hjärta....=((

Av Cina - 21 juli 2009 14:45

 En kaotisk morgon och fm här idag. Fått svar på mitt ultraljud på hjärtat och jag fatta inget. Men något är det som är fel på mitt hjärta så mycket fattar jag iallafall. Ringt till Carema och min DR var semester och kommer åter v 34 och så länge har jag inte lust att vänta. Så det blir en vikarie som ringer mig imorgon så jag får veta något. Detta gör mig nervös och orolig. Har nog ändå denna vecka med allt som skall göras inför begravningen på fredag......*SUCK*


Så här står det i brevet, hoppas någon kan förklara för mig.

EKOKARDIOGRAFI VISAR VÄNSTERKAMMARSTORLEK VID ÖVRE NORMALGRÄNS MED ÖKAD MASSA.


Jag blir snart tokig på allt skit som jag har o får.

Ska det aldrig ta slut på eländen.

Orkar fan inte mer!!!

Usch känner mig totalt nergådd idag.


Förlåt att jag spyr ur mig mina problem här men jag är tvungen.

 
 
Monica

Monica

21 juli 2009 15:44

Tyvärr kan jag inte hjälpa dej med vad det kan betyda, men någon som är sjukvårdskunnig finns säkert här på bloggagratis som kan hjälpa dej.

Kram

http://violett.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

21 juli 2009 16:43

Snälla vännen, tro nu inte det värsta. Att tolka det du skrev är inte så enkelt för en lekman. Skönt att du får en förklarning i morgon. Hoppas du berättar vad det är när du vet. Grubbla inte för mycket på detta nu, säkert inget allvarligt för då har du inte fått vänta så länge på ett svar.
Kramelikramen vännen !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

21 juli 2009 17:23

Vad tråkigt att höra att det inte var bra med ditt hjärta,du får se vad doktorn säger och hoppas på ett positivt svar.Tycker att det räcker med allt du gått igenom,men du vet att jag finns för dig
Kramar i massor

http://danslillis

 
Millis

Millis

21 juli 2009 19:14

Massor med styrkekramar till dig vännen!

http://millis.bloggagratis.se

 
E-K

E-K

21 juli 2009 22:23

Hallelulja SPY du så mycket galla du vill. Skriv ett mail till mig och spy vidare, det har du full rätt till och vet du vad? Jag tar emot det av dig, kasta så mycket du vill.

Önskar du bott nära så det varit lättare.

Ikväll räcker inte en superduperkram, du får.................(hittar inte orden ens) ALLT, allt, allt

http://www.steeperz.com

 
Corina

Corina

21 juli 2009 23:14

Jag skulle tro att detta svar betyder en förstoring av ditt hjärta....men en läkare kan nog ge ett mera uttömmande svar.Vet dock att det inte är så ovanligt med förstorat hjärta.
Inte gör det något att du öser ur dig en massa i bloggen. Det är väl trotts allt en av orsakerna till att man bloggar ! Kramis !

http://alltingochingenting.corina.se

 
agge

agge

22 juli 2009 09:39

Nej, jag varken kan eller vill förklara vad det står. Det är och ska bara din läkare göra....Så att det inte blir fel och att man ställer till med något onödigt...
Det ordnar sig ska du se min vän.

Nu kan du om du vill och har vägarna förbi nog skicka kommentarer till min nya blog...
Äntligen......har jag nog ordnat felet.

kram

http://jacastas.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards