~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Cina - 4 oktober 2009 21:22

Usch idag har vart en tröttdag.

Jag brukar aldrig lägga mig på dagtid men idag var jag bara tvungen att lägga omkull mig.

Men jag drömmde så himla konstig dröm.

Jag fick barn och jag fick en flicka och denna dröm har jag tänkt på hela kvällen.

Min älskade mamma var med och det var en massa olika människor med.

Himla konstig dröm igentligen.

Om jag ändå kunde tyda drömmar.

För jag tror ju att det betyder något.

Känner att min kropp är trött fortfarande men man har man virus såååå kan man ju bli trött.

Imorgon skall jag på KBT igen och även ringa min chef på morgonen måste jag komma ihåg.


Soligt här idag men kallt som fasen tycker jag.

Katterna vill inte ens vara ute på altan.


Nu har jag kollat på Ensam mamma söker

och jag tycker det är rena "skiten" denna gång.

På onsdag börjar Bonde söker Fru så får man se vad det blir av det då.


Nej nu skall jag nog bädda ner mig och läsa en stund.


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fin kommande vecka.

  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards