~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Cina - 30 oktober 2009 17:21

Imorse vaknade jag vid 6 och då gick jag upp.

Lite ruggigt och kallt var det.

Men solen försökte titta fram så den har vart synlig idag.

Håkan kom upp vid 8 tiden och han är pigg fast trött o matt.

Vi käkade frukost vid 9.

Jag har ju bestämmt mig för att sluta röka.

Så jag ringde till min husläkare för att få en tid, för jag måste få hjälp med det.

Det finns ju tabletter att få så jag hoppas att de skriver ut dom till mig.

För någon hjärtinfarkt vill jag då rakt inte ha.

Och Håkan har ju inte tagit ett bloss sedan i lördags.

Även jag har minskat ner.

Jag fick tid på tisdag kl 10:45 passade ju utmärkt för jag

skall till diabetessköterskan kl 11:30.

Så nu har jag tagit ett steg till och hoppas att jag nu skall klara detta

med tabletternas medverkan.

Min KBT:are har börjat med dom och hon är/var storrökare.

Och hon har ju blivit hjälpt.

Så då ska väl jag oxå kunna bli det.

Sedan började vi tänka på vad vi skulle ha för mat idag.

Så jag tog fram ett LCHF recept på pannbiffar.

Och så började jag kolla vad som fanns hemma.

Såg att jag måste inhandla vissa saker.

Skrev en nota först.

Och innan jag tog cykeln ner till affären så gick

Håkan och jag en sakta promenad på 200-300 m

Det var det han orkade och han kände av det i benen.


Ja har även gjort en ostkaka som vi skall äta av ikväll

även den gjort av LCHF recept.


Ja nu skall jag sluta tjattra om mat!

Men innan ska ska ni få en bild på den mat vi åt

nu ikväll!!!

  


Nu önskar jag alla minabloggvänner o läsare en fortsatt fin fredagskväll!


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards