~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Cina - 6 oktober 2009 15:40

Ja idag på morgonen färgade jag håret så nu är man en häxa igen.

Blir nästan svart fast det är sammets brun färg. Men man tvättar snart ur färgen igen.

Och så växer det ut fort så man får färga ofta.

Men vad gör väl det.

Är riktigt nöjd men frisyren när jag fick fixa till det själv.

Visst var det en utlänsk tjej som klippte mig.

Men dom tycker jag klipper bra och mycket noga är dom.

Och 99:- kan ju inte bli billigare.

Och så lite färg för 65:-.

Så här ser det ut just nu.

  

Ja detta får duga. Fotat med mobilen ingen bra skärpa.

Men ni ser nog ändå.....

Lite busigt är det ju, meeeenn det är jag ju....hahahaha

Imorgon skall jag färga håret på min kompis Karin som jag brukar åka till Åland med.

Köpte färg till henne igår.

Blir nog bra det oxå.


Idag har det vart sol på fm men nu är det riktigt kallt här.

Det var -4 grader när jag steg upp vid 6:30 tiden.

Usch nu börjas det inget vidare alls.


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt fin dag!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards