~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Cina - 12 oktober 2009 13:51

Ja då är man hemma igen efter KBT.

Känns verkligen sköööönt att ha kommit igång igen.

 

Men fick ett tråkigt besked idag.
DET FINNS INGEN LJUSTERAPI LÄNGRE KVAR I VÄSTERÅS PÅ PSYK.
VETENSKAPLIGT SÅ KAN MAN INTE SÄGA ATT DET HJÄLPER
OCH DÄRFÖR HAR SOCIALSTYRELSEN TAGIT BORT DET...
*MORRAR HÖGT*
DET HJÄLPER MIG IALLAFALL OCH MÅNGA MED MIG....
SÅ NU VET JAG INTE VAD JAG SKALL HITTA PÅ
NÄR MÖRKRET FALLER I NOVEMBER.
SKAN MAN DEPPA IHOP DÅ..ELLER VAFAN SKA MAN GÖRA..
*ARG O MYCKET BESVIKEN*
 
 
 
Det finns privat sägs det men inte tusan sitter jag o betalar
 en massa för det när det fanns på psyk.
Och man har dessutom frikort fram till april 2010.
Nääää allt det som verkligen är bra tar man bort.
Hur kan socialstyrelsen sitta och säga att det ska tas bort
för det inte är vetenskapligt bekräftat att det hjälper folk.
Gå ut med en enkät till dom som gått under
 alla dessa år istället innan man gör så här.
Allt ska bort alla ska spara pengar.
Men varför spara på det folk mår bra av.
Visst jag kan köpa sådanan lampor o sätta upp hemma här men det är ju
inte alls samma sak tycker jag.
Man skall ha allt i vitt och det ska kännas behagligt.
Näääää usch vart håller vården på att ta vägen?????
Nu blir det ännu flera som blir mera sjuka än vad dom är.
Många med mig som nog har sett fram emot
att få gå i ljusterapi igen när mörkret faller på.
Men acka vad man fick långnäsa.
Ja ja nog om detta.
Ha en fortsatt bra måndag!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards