~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 6 november 2009

Lövbiffs rullader idag.

Av Cina - 6 november 2009 18:38

Imorse åkte Håkan o besikta bilen. Första gången han körde efter hjärtinfarkten.

Bilen gick igenom utan problem såååå skönt det var.

När Håkan kom hem tog vi en snabbis ut till Maxi. Visst han får inte köra bil

ännu men vi bröt den regeln idag. Var tvungen att handla.

Så idag vart det Lövbiff rullader med vitlöksost och gräddsås och sallad.

 

Här är en liten bild på rulladerna. Det var gott. Jag åt bara en så det finns några kvar.

Taggarna ni ser är tandpetare bara för att de ska hålla ihop..... 


Har även bäddat sängen med madrassen och min nya kudde o täck.

Så nu får man se om man kan sova inatt.

Har ju vart på jakt efter en riktig kudde och jag har

ju även köpt flera stycken men det slutar iallafall

att jag tar den gammla.

Så håll tummar o tår att nu denna blir bra!


Mörkt och trist hela långa dagen....denna dag har vart lång tycker jag!


Ikväll blir det att kolla på IDOL.


Önskar alla mina bloggvänner o läsare en fortsatt trevlig fredagskväll. 

 
 
agge

agge

6 november 2009 18:48

Ser himla gott ut...
Ha en trevlig fredag

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
Ingen bild

cattha

6 november 2009 18:55

de var goda,tack för smakprovet.
bra att den gick igenom
trevlig helg grannen

 
Monica

Monica

6 november 2009 21:36

Vad skönt att bilen gick igenom besiktningen. Rulladerna ser väldigt goda ut......
Nu har jag fått klart för mej vem jag vill ska vinna idol, det är ERIK...vilken röst den killen har.
Nu väntar jag med spänning på vem som åker ur idol ikväll.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
caritha

caritha

6 november 2009 22:55

Ser jättegott ut ha en trevlig kväll kramen/caritha.

http://caritha-.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

6 november 2009 23:32

Skönt att bilen gick igenom :) Ha en bra helg.
Kram

http://malin-88.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

7 november 2009 07:02

Vad skönt att bilen gick igenom.Maten ser jättegod ut.
Tack för pratstunden i går trevligt som vanligt
Ha en skön helg och var rädda om er
Kramar

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Kram Ruth

Kram Ruth

7 november 2009 13:46

Hoppas du har fått en skön nattsömn med det nya du har införskaffat till din säng. Maten ser ut att vara riktigt smarrig, ser ut som kåldolmar, men är nog godare en så.
Grattis till en lyckad bilbesiktning, underbart när det inte blev några plump i protokollet, nu kör ni ett år till.
Hoppas ni har en bra dag !

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards