~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2010

FAN Också.........

Av Cina - 4 augusti 2010 20:01

Så har man skrivit ett långt inlägg och så går STRÖMMEN

och allt försvinner innan man hinner spara.

Ja nu vet jag ju inte vad jag hade skrivit!


Men jag var till en ny frissa idag 13:45.

Och jag vart kanonnöjd med min nya frilla.

Min som jag hade i E-tuna har semester till i slutet av augusti

Och så länge stog jag inte ut och så 

åker vi ju den 29/8.

Enda nackdelen var ju att hon prata så innivassen.

Nu vet man allt om hennes släkt hahahaaa.

Ja ja jag vart nöjd det är huvudsaken.


***********************


När vi var klara där så åkte vi till maxi och handlade.

Köpte lite mer gurka.

Men det är nog på upphällningen med den nu.

Men nu har jag köp 20 kg gurka.

Nu skall jag göra denna till Johan och till min bror.

Alla måste få annars blir det orättvist.


När vi kom hem så hade mina pocker böcker kommit

som jag köpte här om dagen.

 Här kan ni se vad jag köpt.

De sägs att dessa böcker ska vara roliga att läsa.

Du kan hitta dom HÄR

Billiga var dom oxå kostade bara 39:- st

Dom kommer att åka med mig till Turkiet.

SÅ KARIN DU BEHÖVER INGEN BOK TA MED, DU KAN TA EN AV DESSA.


Ja det är  inte så långt borta nu.......

  

Bara 25 dagar det går fort.

Längtar att få bada i havet.


Ja hoppas att jag fick med allt nu.

Svårt att ladda om o komma ihåg vad man skrivit!


Ha en fin kväll!!! 


PS: HOPPAS DU SKRIVEN EN LITEN KOMMENTAR NÄR DU

ÄNDÅ ÄR HÄR.......BLIR SÅ GLAD OM DU GÖR DET

 
 
gerty

gerty

4 augusti 2010 21:53

Då har du blivit en riktig snygging i dag ny frissad och så

http://bloggplatsen, se

 
Ruth

Ruth

4 augusti 2010 22:41

Jag avvaktar med klipp, snart kommer hösten och vintern då vill jag ha lite mera hår på huvudet. Hmmm, vad har du köpt för böcker ? får nog gå in på adressen du länkar till och kika, nu blev jag nyfiken.
Kram och god natt !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

4 augusti 2010 22:52

Jag längtar oxåtill frissan men det får bli nästa vecka.Om du håller med läsning tar jag shampo o balsam.Smakade på min gurkinläggning idag.MUMS va´gott./kram

 
lillis

lillis

5 augusti 2010 06:10

Vad kul att du blev nöjd med frisyren och frissan
Det är inte så lång tid tills du åker, skönt för dig att komma i väg och få bada och ha det skönt.
Ha en bra dag
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Yrsla

5 augusti 2010 17:33

Hejsan !
Läser din blogg var dag , och tycker om vad du skriver , men---jag är dålig på att gå in och göra kommentarer , men---det betyder ju bara att jag gillar vad jag läser !! *ler*

 
Ingen bild

Sandra

5 augusti 2010 22:29

Man är minsann lite nyfiken på gurkan som du skriver om hela tiden,ska se till att får smaka lite av Johan å Matilda:). Hoppas du får en kanonsemester! Kom hem i söndags från barcelona,man får ju mersmak kan jag säga,hehe. Kramkram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards