~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 11 november 2010

Lyckan är en kopp kaffe......

Av Cina - 11 november 2010 13:49

På fm ringde Sanna och frågade om hon fick komma o fika.

För hon fick inget kaffe hemma....=))

Klart du får sa jag.

Och tänk vad man kan bli lycklig

över en kopp kaffe med mjölk.

KLICK BILDER

Väntar på kaffet!!!


   

Och så ringer Patrik mitt i kaffet.....=))

(blev lite suddigt bild)


Sedan vart det tal om TOMTEN

Som Sanna är väldigt rädd för.

Det var så att Elvis min katt kom o så gick han ut i hallen

och kloade på en träbit och då sa jag

att nu är TOMTEN här och tittar om

du äter upp din bulle.

Ohhhhh himmel va rädd hon blev hon skaka hela hon.

Oh så vart det ju tyst och då sa jag att nu har han gått hem.

Då sa Sanna: Ja vi "kiter" i TOMTEN visst........

Så la hon huvudet på sne o titta med stora ögon på oss.

Hon är bara för SÖÖÖÖÖÖÖÖT.

Ja jag undrar hur det skall bli när TOMTEN kommer.

Nu får man ju handla julklappar till mindre barn i år.

Ja Sanna vet jag redan vad hon ska få.

Hon kan ju inte läsa så jag kan ju skriva vad hon får.

En Hello Kitty Laptop skall hon få.....en barndator som det så fint heter.

Det är med program i så man kan lära sig saker.



 







Den lille som inte är född än vet jag inte.

Får vänta och se vad det blir först.



Snön ligger kvar här och dom säger det ska komma

mera imorgon så vi får väl se hur det är då.


Ikväll blir det Robinson.


Önskar er alla en fortsatt fin torsdags em/kväll  






 
 
Ingen bild

Malin

11 november 2010 14:27

Hihi hon är för söt Sanna :) Hon ser så busig ut och tänkt att hon kan tycka så mycket om kaffe :D .. Oj den där laptopen lär hon nog bli överlycklig för! Kram kram

Cina

12 november 2010 10:01

ja hon är såååå gullig!
Ja hon dricker ju kaffe med mycket mjölk i.
Tror nog att det är sockerbiten hon gillar mest...=))

Kramen

 
ansepanse

ansepanse

11 november 2010 16:25

vilket fint fika-sällskap :)
hittade dig inne hos danslillis
ha det gott - kramar

http://kinaguld.blogg.se

Cina

12 november 2010 10:00

Kul att du tittade in.
Du är välkommen åter!

Kramen

 
lillis

lillis

11 november 2010 16:57

Vad kul att Sanna ringer och hör om du bjuder på fika, hon är ju för söt. Fina julklappar ni köpt till henne. Här hos mig så blir det oxå Robinson i kväll
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

Cina

12 november 2010 09:59

Ja visst e det roligt att hon ringer!
Och det är ju klart hon vet ju att hon får komma o få lite kaffe.
Kramen

 
Ingen bild

Yrsla

11 november 2010 17:58

Hej !
Vilken härlig söt "unge" !
Jag har ju två barnbarn , och---dom är det bästa som finns !!
Barn överhuvudtaget , så uppriktiga och ärliga !!!
Hoppas er "fikastund" var mysig , vilket jag ju förstår att den var !!!
*Kram* från en som snart ska till sitt jobb !

Cina

12 november 2010 09:58

Ja Sanna är gullig och rar.
Visst är dom mysiga och som du skriver uppriktiga och ärliga.
Kramen

 
caritha-

caritha-

11 november 2010 18:30

Hihi så söt hon är och vet ju en som kommer att bli lycklig ju ha det bra kram/caritha.

http://caritha-.bloggplatsen.se

Cina

12 november 2010 09:57

Ja hon är gullig och snäll.
Vad gör man inte för dom små!
Kramen

 
Gunilla

Gunilla

11 november 2010 18:34

Oj vännen, här är det omgjort igen : )
Duktig du är :D
Frågade min dotter i dag, när vi var på stan, om hn ville hj'älpa mig med min blogg och göra om den lite, jo det ville hon.
Är så dålig på sådant.
Funderar på att göra om den lite, ha annan bakgrund med mera, får se när det blir av.
Måste kolla runt på mina bakgrunder med mera vad jag ska ha för bakgrunjd på min blogg.
Bilden funderar jag oxå på att byta ut ett tag.
Kul att förändra lite då och då.
Kram på dig
/Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

Cina

12 november 2010 09:56

Tack!
Ja det är jätte roligt att hålla på att göra om sin blogg!

Kramen

 
Ingen bild

Karin

11 november 2010 22:23

Alltid trevligt med en kopp kaffe med trevligt sällskap,o.Sanna tillhör den skaran.Ja det ska börjas i tid med datorer.Själv har jag svurit hela em o kvällen över dessa maskiner.Vi ska göra en webbutb.för jobbet.Har fått 5tim.så vi kan sitta hemma o göra det.Jag kan inte logga in!!!Har varit ner till jobbet-alla kommer in utom jag!?!Får göra nytt försök imorgon./Kram(ge en till Sanna oxå)

Cina

12 november 2010 09:55

Ja det är ju inte roligt om det inte funkar.
Hoppas det löser sig!
Klart jag skall ge Sanna en kram!

Kramen

 
Ruth

Ruth

11 november 2010 23:02

Hon är för go'er denna lilla solstrålen. Tror hon kan linda er omkring lillfingret hehe. Så fin och lärorik liten dator, den kommer hon att bli glad över. Synd att hon är så rädd för tomten, skona henne på julafton och lägg bara klapparna under granen, nästa år går det säkert bättre.
Kram vännen

http://bernamis.bloggplatsen.se

Cina

12 november 2010 09:54

ja hon skall ju inte behöva vara rädd för tomten.
Men det blir väl kanske så när man aldrig upplevt det.

Kramen

 
annemon

annemon

12 november 2010 10:02

Hej! har följt din blogg lite till och från har dig på min länksida hoppas det inte gör något i så fall får du hojta till. Du har gjort om på bloggen jag tycker att det blev snyggt. En bra dag önskar jag dig. annemon

http://annemon.bloggagratis.se

Cina

12 november 2010 10:06

Näää det gör inget skall gå in till dig och hälsa på och lägger till dig i mina kontakter
Kul med nya vänner.
Kramen

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

12 november 2010 14:41

hahaha gud så söt!!
Härligt med besök till kaffet ;)
Vår son har en sån dator (fast med Blixten Mc Queen) o han gillar den o dom lär sig!
Sv: men fy, på midsommarafton av alla dagar med? Jag tycker julen är jobbig då den är så nära inpå men då förstår jag att du alltid tänker extra på din mamma på midsommar...O sjukdommen Alzheimers är nog det värsta man kan råka ut för som anhörig har jag förstått. Jag tänker på dig! kram

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards