~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 20 april 2011

Oj vilken dag.......

Av Cina - 20 april 2011 19:45

Ja idag har man inte setat på ändan knappt.

Imorse drog vi i väg för att storhandla.

Kl var 10:00 när vi var på affären o 11:00 var vi ute igen.

Då åkte vi till Nissen för att köpa uteväv till altanen.

Plus att jag köpte en löpate o nya kaffemuggar ( som jag fotar imorgon)

glömde ju det idag.

Sedan till Jysk för att betala utemöblerna och berätta

att vi ej kan hämta dom förrens imorgon då Patrik

har lånat en släpkärra.

Och när jag står där och ska betala så vart det 400:- mindre

än vad det kostade när vi beställde det.

För när vi beställde det så var det redan nersatt 800:-

men nu vart det ytterligare 400:- o det var ju bra.

Sedan hem och packa ur bilen och plocka in alla varor.

Vart en macka o lite te sedan.

Jaaaa sedan satte vi fart o började på altanen.

Plockade ut alla möbler utom bordet för det behövde vi

till att lägga grejer på.

Sedan vart det dammsugning av halva altanen.

Så började vi sätta upp väven.

Här kommer bilder före och efter.

KLICKBILDER

 

Före ----- ja här hade vi tagit ner det som fanns uppsatt


 

Efter----- här har vi satt tillbaks det som fanns tidigare.

Imorgon blir det att dammsuga igen o så skura golvet

med såpa.

Hoppas kunna visa er mera bilder imorgon.


Nu ikväll har jag lagt in sill o imorgon blir det

att göra skinka.



***************************************

Måste oxå visa detta.

Jag köte baddräkt till Maja när jag var på min tripp.

Hon har ju börjat på babysim.

 

Är det inte söt så säg.


Och denna bild fick jag igårkväll.....

 

Visst är MAJA fin i den.....


Nu önskar jag alla en fortsatt fin onsdagkväll  


 
 
Ingen bild

Karin

20 april 2011 22:14

Va fint ni kommer att få på altanen!
Skithäftig baddräkt...Jäkta inte nu så du/ni blir alldeles slut till påskafton.Vi ses på Blåkulla i morgon/kram

 
Ruth

Ruth

20 april 2011 22:50

Så roligt att få inviga altanen med allt nytt, kanonfint blev det med väven, hur blir det då inte när den nya gruppen också kommer. Så kul att få bjuda på mat och fika där ute i påsken, då känner man sig stolt. Vilken tur med prisrabatten, kanon. En gullig liten badtös med sin nya dräkt, farmor tänker då på allt.
Kram vännen och GLAD PÅSK !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

20 april 2011 22:57

det var ju ett riktigt kap att få det ytterligare 400 kr billigare, tyget blev jättefint, och den lilla baddräkten är ju hur söt som helst
bästaste kramar till dig vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

20 april 2011 23:45

Så mysigt för er att kunna börja pyssla och feja på altanen :) blev kanon med väven! .. Kul att möblerna blev billigare också :) Sånt e alltid uppskattat :) .. Baddräkten är jätte fin,och så söt Maja blev i den :) .. Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

21 april 2011 07:20

Vad fint det blev på altan med väven.
Så söt hon är i sin baddräkt en riktig liten pingla
Ha en bra dag vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards