~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 27 maj 2011

Orkeslös......

Av Cina - 27 maj 2011 17:59

Idag är jag orkeslös för att skriva här.

Vet inte vad det är med mig men kroppen känns som BLY.

Och jag är sååååååå trött.

Blir ingen marknad för mig ej heller Köpingsfesten.

Näää det blir en tidig kväll för mig!

Ha en fortsatt bra fredagskväll  

 
 
Malin

Malin

27 maj 2011 18:03

jag har också känt mig orkeslös idag,skulle vila lite när klockan var ett,vaknade 17 igen men e lika trött! Hoppas du får en lugn helg iaf ! Kramar

http://sugarpie88.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

27 maj 2011 20:00

Samma här trött och ingen energi.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Karin

27 maj 2011 21:39

Med allt som du varit med om så blir nog kroppen trött.När det nu ändå är tråkväder,VILA.Ha inge dåligt samvete för det utan kryp under filten.Varit ut en vända på stan-blir sämre för varje år.Sköt om dej/er//kram

 
Monica

Monica

27 maj 2011 22:00

Du får sova så gott och vaknar kanske pigg i morgon.

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

27 maj 2011 22:06

Jobbigt när kroppen inte lyder och vill vara med. Hoppas du mår bättre i morgon, knasigt när det blir så. Krya på dig vännen.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

27 maj 2011 22:11

så har jag också känt mig i dag,jag har varit SÅ trött så det finns inte
vi får hoppas att både du och jag känner oss bättre imorgon
bamsekramar till dig vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
lillis

lillis

28 maj 2011 07:33

Vad tråkigt att du inte känner dig pigg, jag hoppas att du känner dig bättre i dag
Ha det bäst vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

28 maj 2011 09:28

Nu får vi hoppas du känner dig lite piggare idag efter en, förhoppningsvis, god natts sömn. Här blåser småspik idag så det känns lite tråkigt men då får jag anledning att hålla mig inne o kurera en ond hals.
Önskar du får en bra helg/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
Lena S

Lena S

28 maj 2011 10:10

Man kan inte vara på topp jämt. Då är det ju bra att det är dåligt väder så du får vila. Hoppas du kryar på dej fort.

Kramis

http://nelasvarld.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards