~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 3 februari 2012

Hämtat paket idag...=)

Av Cina - 3 februari 2012 17:05

Ja igår kom det ett paket från Cellbes som

jag hämtade ut idag.

Trodde det var min jeansjacka men det var det inte

så då kommer det ett till paket inom snart framtid.

Denna tunika vart det.

KLICKBILDER

Den är liksom jeansblå.

Köpte ju denna oxå men som jag fick i tidigare paket.

Det är ju samma fast olika färger.

Den var så otroligt skön.



Idag var vi även ut på Grossen och handlade hem lite mat.

Tänkte göra  Leif Mannerströms KYCKLINGRULLADER i helgen.

Tror dom är mycket goda.

Kallt som tusan är det ute just nu -11 grader.

Inte alls skönt tycker jag för jag fryser ända in i märgen.

Men ikväll skall jag ta fram min värme

filt som jag fick av Håkan för en tid sedan.

Har ju inte tagit upp den ännu för jag

tycker inte det vart så kallt men nu är det dags.

Usch vad jag längtar efter värme så där lagom varmt.

Kunna sitta ute på altan o ta en kaffe latte caramel.

Känns som om det är mycket långt borta för tillfället.


Önskar er alla en fortsatt fin fredagskväll   

 
 
lillis

lillis

3 februari 2012 19:16

så skoj att få paket och tunikan var så snygg.
Det är på tok för kallt ute för min smak nu, ta fram fram värme filten och mys av bara sjutton
Ha en skön kväll vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

3 februari 2012 21:17

Nu biter det i näbben av kylan, så den värmen du önskar dig är en aning långt bort. Du har ju din gosoga värmefilt, den passar din frusna kropp som hand i handske. Toppen fina tunikor, vilen pangbrud du blir i somar.
Ha en lysande fortsättning på fredagskvällen med mys i soffan.
Kramiz.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

3 februari 2012 21:56

Vilken snygg tunika.Jag väntar oxå på paket från samma ställe.Köpte mej en sommarklänning på rea idag för 50:-,snygg enl.mej(så klart hade inte köpt den annars hahaha).
Hoppas att du blev varm under filten.Har provat en gång,helmysig.
Ha en bra helg/kram ps.ej hört nåt än ds.

 
annemon

annemon

4 februari 2012 07:37

Ja idag lär du behöva denna värmefilt för det är verkligen kallt ute.Snygga tunikor Kul när man skickar efter att storlekarna stämmer också.
Ha en bra dag.

http://annemon.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

4 februari 2012 14:02

Det skulle jag också behöva ha, en värmefilt. Torpet är inte så väl isolerat, bra självdrag kan man säga. Vilken skön å mysig tunika du köpt.
Önskar du får en skön kväll/kramen

http://torparmor.blogspot.com

 
Malin

Malin

4 februari 2012 15:41

Ja nu är det tid att använda den där gosfilten flitigt :)
jätte fin tunika!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Anna Sevo

Anna Sevo

6 februari 2012 08:53

Hej och så kul att du bloggar om våra kläder och att du var nöjd med ditt köp. Det värmer vårt Cellbeshjärta. Trevlig måndag önskar Anna från Cellbes.

http://www.cellbes.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards