~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 10 februari 2012

Paket från Cellbes idag igen.....

Av Cina - 10 februari 2012 18:11

Ja imorse var det väldans kallt -17grader *brrrr*

Fast det var ju väldigt fin med rimfrost på träden

men som fort rasade av.

KLICKBILDER

   

Dessa hannt jag ta innan det rasade av.


Sedan kom det ett paket från Cellbes idag igen.

Men nu var det sista ;)

Min jeansjacka kom o den var både snygg o i rätt storlek.

Så nu längtar man ju ännu mer till VÅREN som jag vill ha NUUUUUUU ;)   

Men som kändes långt borta idag med så många kallgrader.


Jag tog o bakade dessa limpor på fm

Dom vart höga och fina idag oxå.

Imorgon blir det kanske en ny omgång vi får se.

Fast kanske inte har så förbenat ont i mina händer.

 

Dom är tjocka som gud vet vad.

Jaja det finns dom som har det värre.


Önskar er alla en fortsatt fin fredagskväll   

 
 
Margit

Margit

10 februari 2012 18:37

Det var/är verklign en mycket SNYGG jeansjacka det!!! Så nu förstår jag om du börjar längta till våren..sommaren så du får använda den...ute.
Härliga limpor du bakat IGEN!!!
Förstår att du ar ont i dina fingrar..händerna...när man ser bilden...
Kram...och önskar dej en fin fredgkväll½½½

http://margitholm.blogg.se

 
Ingen bild

Karin

10 februari 2012 18:46

Ledig helg,kanske man ska prova att baka igen...
Jackan är skitsnygg,jag väntar på min.
Såg att termometern ska gå upp till -3--4 grader i helgen.Det är mer lagom.
Förstår att du har värk.Jösses så svullna händerna är.Där behövs det värme o sol.
Ha en bra helg/kram

 
lillis

lillis

10 februari 2012 18:59

Visst var det vackert i morse med rimfrost på träden.
Jackan är så snygg. Så svullen du är på händerna kan förstå att du har värk
Ha en skön kväll
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

10 februari 2012 19:18

10000 tack för dom fina Tulpanerna som budet kom med i dag, så överraskad och glad jag blev, så många olika färger, kanonfin. Sätter in foto på dom när jag hinner att göra mitt inlägg för dagen.
Du är bara bäst !

Så frostiga träd, här var det -15* när jag klev ur sängen. En månad kvar så skall våren vara på väg, i Skånetrekterna att börja med. Så du får nog snart använda din nya fina jackan, så tuff du blir då.
Härliga och fina limpor, är det mörk sirap som gör dom så mörka ?
Har du mycket vätska i dina fingrar och kropp, varför skriver dom inte ut "Furix" åt dig så du får bort det vatten du har i kroppen, dina fingrar och hand ser inte ut att må så gott.
En stor kram till dig min vän.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

11 februari 2012 09:53

Fin jeansjacka den var riktigt fin tur att den passa för de e inte roligt att hålla på å skicka tillbaka det man köpt.
Önskar dig en fin helg/kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
ansepanse

ansepanse

11 februari 2012 10:58

stackars dig vännen ♥ jag tycker att du ska låta bli att baka idag om du fortfarande är lika svullen och har värk
jättefina snöbilder och den jeansjackan är supersnygg
ha nu en fin helg vännen - bamsekramen

http://kinaguld.blogg.se

 
annemon

annemon

11 februari 2012 11:37

Visst är det fint ute när rimfrosten finns där.Men hu för att sticka ut näsan i kylan. Duktig du är som ändå bakar och står i trots dina svullna händer förstår att det måste vara besvärligt och att du har värk i dessa.Fin jacka skönt att det var sista sändningen.
ha det bra.
kramen

http://annemon.bloggagratis.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

11 februari 2012 13:04

Tittade in för att önska dig en trevlig helg

Säger som Ruth Vätske drivand skull du ha Jag måste äta
1 vätskedrivand på mogonen för blodtryccket och 1 på efter middagen för " Minieres Sjukdom" ballansen
Laxis har jag
Supersnygg jacka.
Kram Anita Lunddwall

http://tisalaya.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards