~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2012

Cellbes katalog

Av Cina - 7 augusti 2012 17:18

kom här om dagen så idag tog jag

och tittade i den.

Mycket murriga färger blir det till hösten/vintern.

Men jag hittade 2 saker som jag redan beställt.

Det var dessa två tunikor/klänningar

KLICKBARA Bilder

   

Tyckte dom var riktigt snygga o dom kan man

ha även om det inte är vinter.

Dom skulle komma i mitten på augusti så vi får se om de passar

när dom kommer.

Är ju barnsligt förtjust i spets det är liksom jag.

Men alla tycker vi olika.


Solsken hela dagen men just nu hänger regnet i luften.

Så det blir väl som igår att det regnar hela kvällen o halva natten.

Fytusan så trött man är på detta väder.

Men nu är det bara 14 dagar kvar innan semestern.

Ohhhh det ska bli UNDERBART.


Önskar er alla en fortsatt fin tisdagskväll  

 
 
lillis

lillis

7 augusti 2012 19:01

Snygga tunikor som du skickar efter, du kommer att bli så fin.
Just nu så regnar det av bara sjutton här
Ha en bra kväll
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
annemon

annemon

7 augusti 2012 19:23

Fina tunikor dom gillade jag också.Ja vädret rår vi inte på så det är bara att gilla det som är men visst känns det som vi regnar bort.
Ha en fin kväll.
Kram

http://annemon.bloggagratis.se

 
ansepanse

ansepanse

7 augusti 2012 19:30

wow vad snygga de var :) hos oss har det regnat till och ifrån under dagen istället :(
Sv: vännen, varför känner du dig låg?
styrkekramar till dig <3 <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Bettan

Bettan

7 augusti 2012 19:39

Underbart fina var dessa tunikor! Å det är som sagt var tur att vi alla har olika smak =) Annars hade ju varända kotte sett lika dana ut. Å det hade ju inte varit så roligt. Gillar också spets =) Så du har bra smak vännen =)

Va kul att dina skal & armband har kommit. Å tycker du var rysligt smart att få fixat till så de passade!
Kram på dig vännen

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Karin

7 augusti 2012 21:06

De var snygga tunikor...katalogen kom idag så jag hann inte kika i den.Det får bli kvällslektyr.
Kom en liten skur på em.o nu är det snart här igen...ja jädrans va skönt det ska bli med sol o.värme:)/kram

 
Ruth

Ruth

8 augusti 2012 00:01

Fick också katalogen i förra veckan, kikade också på dessa. Lila är ju din färg också. 2 snygga tunikor/klänningar, helt i min stil också. Men nu skall jag inget mera köpa, har så mycket som jag knappt har använt vilket är synd. Går ju alltid i vardagskläder här hemma och ute är jag inte så ofta.
Kram och god natt min vän.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lena S

8 augusti 2012 07:24

Snygga tunikor. Fina färger också. :-)
Kramis

 
Malin

Malin

8 augusti 2012 10:30

Åh så fina :) Jag fick cellbes katalogen igår men har ännu inte vågat öppna den, känner på mig att där finns massor jag vill ha :D
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Anna Sevo

Anna Sevo

8 augusti 2012 11:16

Hej och så kul att du redan beställt från oss hoppas du blir nöjd med ditt köp :-) Trevlig onsdag önskar Anna från Cellbes

http://www.cellbes.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards