~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 16 februari 2013

Kanske en härmapa........

Av Cina - 16 februari 2013 14:09

 

Börjar med ytterligare med en underbart bild.

Som säger en hel del tycker jag.


Ja kanske är jag en härmapa men jag kan inte låta

bli att tycka väldig mycket om denna tunika som

Vår Kära Vän RUTH visade i sin blogg härom dagen.

 

Så jag var ju tvungen att maila henne och fråga om hon hade

mönstret till denna virkade skönhet.

Men fick ett snabbt svar att den fanns att köpa klar   

Så nu är den beställd för den är ju ett måste i min

vår/sommar garderob.

Säger som RUTH tänk ett par snygga leggings eller capri byxa till

i en snygg aprikos färg eller vilken sommar färg som helst.

Ja la ut den på facebook och fick en väldigt konstig kommentar på den.

"Snygg är den men jag har ingen kropp som passar den tyvärr"

Då är min fråga....måste man ha en speciell kropp för att ha denna.

Det tycker inte jag, kort, lång, smal, mullig vad spelar det för roll idag.

Nääää man ska använda det man trivs i och det man själv tycker om.

Ingen ska väl tala om vad man ska ha på sig eller inte ha på sig.


Grått och trist väder idag regnet liksom hänger i luften och jag 

är såååå himla frusen idag.

Min mage mår inte så bra idag *bläääää*

Nu önskar jag er en fortsatt fin lördags em/kväll  

 
 
lillis

lillis

16 februari 2013 16:26

Ännu en vacker bild som du visar för oss.
Gillade oxå den Tunikan väldigt mycket, den är så snygg.
Spelar ingen roll hur ens kropp ser ut man klär sig som man vill.
Tack för samtalet
Ha en skön kväll
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lena S

16 februari 2013 18:38

Jättesnygg tunika. Om man trivs i den så tycker jag att man ska ha den. Men känner man inte sej bekväm i den så märks det direkt.
Kram

 
Ingen bild

Karin

16 februari 2013 19:19

Vilken fin bild.
Riktigt snygg tunika...den är du;)Man kan ha vad som helst bara man känner sig bekväm i kläderna man bär.
Ha en bra lördagkväll med melodifestivalen/kram

 
Maria

Maria

16 februari 2013 20:51

Härligt fin bild även idag. Jag tycker den tröjan är så jätte fin, tror jag såg mönster någonstans. Du kommer säkert bli jätte nöjd med den.
Kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
Bettan

Bettan

16 februari 2013 23:47

Tänkte faktiskt just på dig när jag såg den nu till kvällen hos Ruth. Så lustigt =) Å jag håller med dig man bär det man trivs i & inte vad andra tycker å tänker. Tjock eller smal, rak eller krokig vad har det med saken å göra.
Hoppas att du ska bli nöjd med den när den kommer hem...
Varm kram på dig vännen

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

17 februari 2013 10:46

den är verkligen superfin, jag håller med dig, inte behöver man en särskild kropp för att ha olika kläder
ha nu en fin söndag
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

17 februari 2013 11:11

Hoppas våra tunikor kommer snabbt, är så nyfiken på om den är som jag förväntar mig, var inne på att jag även skulle ha en rosa också, men det kan jag i så fall köpa senare. Man skall inte vara rädd för att köpa kläder även om man har en fylligare kropp, man skall köpa det man gillar, man behöver inte klä sig i gråa potatissäckar för att inte synas, det blir då man utmärkar sig. Skall jag känna mig fräsch så blir det i nya klädtrender i den mån plånboken tillåter. Jag tror att denna tunika passar på oss båda, tror vi får en och annan smickrande blick med dessa på.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se/

 
Malin

Malin

18 februari 2013 16:13

Åh vilken vacker bild du bjuder på!
Och vilken snygg tunika, kommer sitta som smort på dig och du kommer var så fin :)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

18 februari 2013 22:17

Ja det var/är verkligen ebn vcker och tjusig tunika!!! Jätteläcker!!! Så mycket vackert mode vi har, mycket att välja på...
Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards