~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Cina - 17 oktober 2013 16:22

 

Här har vi en LJUSPORTAL som ni får titta på idag......


Tänkte berätta och visa lite bilder från Ljusportalen.

Jag blev bekant med Camilla och Peter på en medium cirkel vi gick

på tillsammans för cirka 1 år sedan.

Dom startade upp Ljusportalen i sommras då det var invigning.

Fast dom har jobbat hårt med denna lokal som ni kanske förstår.

Säkert har dom lagt ner all sin fritid här i lokalen.

KLICKBILDER

 

I detta rum utförs healing bland annat.


 

       

Här ser ni resten av lokalen och det är här som jag

håller till.

Ni hittar LJUSPORTALEN HÄR

Längst ut i vänstar hörnet på hemsidan så kan ni

trycka på olika person som jobbar på LJUSPORTALEN

och se vad dom gör där.

Titta även under fliken tidsbokningar.

Kanske kan vara intressant för er som undrar när

jag skriver om LJUSPORTALEN här i min blogg.

Finns mycket smått och gott som dom kan erbjuda.

Men titta in så får ni veta mera.

 

Camilla målar oxå och hon säljer dessa underbart vackra tavlorna.

Mattorna som hänger i taket är hemvävda och är till salu!

 

Ja nu har jag babblat klart om Ljusportalen för idag.

 

Önskar er alla en fortsatt fin torsdags em/kväll  

 

 

 

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards