~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 1 oktober 2013

Av Cina - 1 oktober 2013 18:50

 

Idag får ni ta del av denna vackra bild som säger mig väldigt mycket.........


Ja som överskrift står det tar en vilodag imorgon o det

tänker jag göra.

Skall bara göra rotmos inget mera sedan ska jag bara slappa.

Känner att jag just nu behöver det.

Kroppen värker och under fötterna svider det.

Det tar på en gammal kärring att "ligga på topp" o

försöka prestera något.

Men jag ska inte gnälla för jag har ett inte lugn.

Känner mig annars väldigt behaglig till mods.


Idag var HÅkan och jag ut på Grossen o handlade o när vi

gjort det så hade jag bestämt med min bästa vän Karin

att vi skulle ses på Erikslund o ta en fika.

Vi kollade runt lite o sedan fikade vi och satt o snackade en bra stund.

Och sedan fick jag en försenad födelsedagspresent av henne.

KLICKBILD

 

Tusen tack Karin, jag bara älskar den, nu sitter den uppe vid mitt

änglabord.


Nu önskar jag er alla en fortsatt fin tisdagskväll  



Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards