~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av Cina - 12 oktober 2013 17:44

 

Idag får ni ta del av denna vackra bild i regnbågens alla färger.


Jaha imorse fick jag för mig att prova mina jeans skinnbrallor som jag

inte har haft på 10-12 år.

Men idag gick det bra att få igen dom.

Var till diabetessköterskan här om dagen och därav så vet jag

        att jag gått ner -17,8 kg sedan i mars det får man vara nöjd med.                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

Har INTE medvetet banta på något vis.
Bara slutat med en massa tabletter som jag klarar mig utan.
Härligt att man är av med vissa piller!!!!



Nu till något helt annat.

Har inte tittat så mycket på Idol denna gång men

igår tittade jag men det var sista gången för hur kan en 52-åring sitta

och mobba deltagarna och komma med sexuella inviter till deltagarna.

Det är gräsligt tycker jag.

Man säger till barn o ungdomar att man inte skall mobba

så sitter denna hemska ALEXANDER BARD och mobbar på hög nivå.

Man ser ju att Laila och Anders tycker det är jobbigt, nog tusan ska det väl finnas

någon annan som kan sitta i juryn än han.

TA BORT HAN INNAN HAN KNÄCKER DESSA UNGDOMAR!
USCH jag är verkligen emot MOBBNING.

Vad tycker ni om detta?????


Idag var vi till loppis ett tag och pratade med Patrik.

Sari var till frissan med FRASSE.

KLICKBILDER

 

Så här stilig blev han, Västerås tuffaste kille   

Passade även på att ta ett foto på detta träd.

 

Sedan tog jag en motljus bild och den vart så här.

 

Inte så bra men den duger att visa.

Är ju bara taget med mobilen.


Jaha ikväll kollar jag körslaget men Carola är ju med

och det är ju synd för henne gillar jag inte att se på.

Hoppas nu på att Team Book åker ut.


Önskar er alla en fortsatt fin lördagskväll  

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards