~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 18 december 2013

Vart ut och shoppat........

Av Cina - 18 december 2013 21:19

 

Idag får in ta del av denna bild......låt fantasin flöda lite fritt.


Idag har vi vart ut på Willys, Ö&B, Grossen, Apoteket m.m

Ja som sagt idag vart det en shopping runda med både mat, julklappar, mediciner

kläder, garn, tofsar m.m

Så nu är det bara lite småsaker som fattas men det fixar vi till innan jul.

Imorgon kväll skall jag åka till Ljusportalen o fika lite.


Var in på Zizzi idag när jag ändå var på Erikslund och fytusan så mycket

snyggt dom har där, men det kostar en slant men det betalar jag 

för de har verkligen kvalité på sina kläder.


Nu har jag kollat Bonde söker fru.

Och en del hittade kärleken andra inte.


Nu önskar jag er alla en fortsatt fin onsdagskväll  


 
 
Ingen bild

Karin

18 december 2013 22:03

Kan tro att det var mycket folk i farten och än mer till helgen...tur man ska jobba och har allt avklarat.
Alltid roligt med lite nytt på kroppen/kram

 
Ingen bild

camilla

18 december 2013 22:35

Vilken härlig bild du bjöd på idag :) Vi syns imorgon <3 Ska bli kul att träffas tycker jag

 
Lillis

Lillis

19 december 2013 06:12

Mycket fin bild och fantasin flödar.
Var oxå ut och handlade lite saker i går
Ha det gott min vän
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

19 december 2013 19:22

du hann med många ställen på din shoppingrunda :)
kramen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

19 december 2013 19:38

Aldrig vart in på den affären, men låter som en toppen affär :)
Jätte fin bild!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards