~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 30 januari 2014

Av Cina - 30 januari 2014 18:48

 

Ja idag får ni oxå titta på en njutningsbar bild.....hääääärlig tycker jag.


Ja som sagt nu är tunikan på gång och jag hoppas

att denna kommer blir klar till sommaren.

Jag har nog aldrig väntat så på posten som jag gjort idag.

Men jag har nu börjat och det ser ut så här just nu.

KLICKBILD

 

Fick inte till muschar som det ska vara i neder kanten.

Men det är ju ingen som vet hur den ska se ut ner till.

Jo nu vet ju ni det men alla behöver ju inte ha lika ;)

Inte kommit så långt ännu men det är långa varv 185 maskor

till alla storlekar sedan så minskar man undan för undan.

Ja ni ska få se sedan när jag kommit en bit till.

Imorgon ska vi vara barnvakt på fm till Frasse.

Mamma Sari ska sjunga på en begravning.

Sedan ska vi handla lite o sedan hem o virka.


Idag har verkligen snön yrt kring knuten futusan

för denna hemska blåst hoppas det snart ger sig.


Nu önskar jag er alla en fortsatt fin torsdagskväll  


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards