~ Välkommen till Heavenladyn ~

Direktlänk till inlägg 8 september 2007

Snacka om KLOR!!!!!

Av Cina - 8 september 2007 15:44

Noh för att jag tycker det är snyggt med långa naglar men detta tar priset tycker jag. Kolla in tånaglarna det var inte snyggt utan snarare lite äckligt i min smak.Ser ut som klor på en fågel..... Finger naglarna...ja vad säger man. Inte snyggt men orginelt.

Hade de inte vart så himla långa och så mycket detaljer på dom så har jag tyckt det var fint. Jag var och satte på naglar en gång för något år sedan. Kostade då 600:- men inte tusan höll de när man jobbade med det man gjorde då. Men då var mina normalt långa och så hade jag bara en liten pärla på ena tummen och det var snyggt tyckte jag då. Har alltid tyckt det är snyggt med långa välvårdade naglar men mina går bara av och är himla sköra. Så nu får dom vara korta.

 
 
alexandra

alexandra

8 september 2007 15:55

shiit hon hade inte små naglar..

http://aliza.webblogg.se

 
gulligagumman

gulligagumman

8 september 2007 16:37

Jag tycker det ser äckligt ut. Hur kan man klara vardagen när man har såna naglar?

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

8 september 2007 16:39

Ja, det var riktiga tassar ( fötterna ) där ligger kanske katterna i lä ;-) :-)
Det måste också vara svårt att ha skor med sådana klor ;-)
Och tänk om man stöter emot något och bryter dem ....aj, aj....

Dekorationer på naglar kan vara väldigt snyggt, men lagom är nog bäst.



http://www.ingermaryissa.se

 
Ingen bild

grannen

8 september 2007 20:15

håller med de snyggt med långa naglar men ej för långa

 
Ingen bild

mickan

8 september 2007 21:35

hehe det är fint med långa naglar men det där var överdrivet långa det var äckligt=/ kram mickan

 
Ruth

Ruth

8 september 2007 23:04

Näää, så vill jag inte se ut, även om jag har mycket tokigheter för mig. Det är snyggt med längre naglar, men inte för långa det är äckligt, det talar om att dom inget hemharbete har, eller ett normalt jobb där dom utöver normala jobb. Äter 3 ölgäst tabletter dagligen, håller jag upp några dagar så så flisar naglarna sig men håret växer som attans. Så vill du ha hår och naglar så käka öljäst tabletter dagligen, lovar det ger resultat. Sitter i telefonen samtidligt som jag skriver och det är inte så enkelt, så det här inlägget blir kanske tokigt *Ler*..

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

8 september 2007 23:25

Först bjuder du på smarriga jordgubbar och sen denna kontrast. Och jag som är så kräkmagad.
Detta är ju något som den som bär det själv har valt. Så då får man säga, fy vad äckligt. Tånaglarna får min mage att vända sig.

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Sari

Sari

9 september 2007 00:06

Jag måste få säga att det är snyggt med fina långa naglar,men de ska vara lagom. Ja jag vet att lagom e olika för person till person. De där tånaglarna var blääääh,äckliga.

http://frufiona.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 20 juni 2016 19:54

Ja ni som följer mig på facebook har ju sett lite av mina bilder från helgen. Jag har då vart på en shamanutbildning i stora drag. Som jag hoppas ni förstår så kan jag inte återgällda detta i ord. Man måste upp leva detta tyvärr. Men lite bil...

Av Cina - 13 juni 2016 20:17

Ja nu är det roligheter på gång igen. Fredag - Söndag ska jag ut i skogen och sova i tipis ihop med 12 andra (shamaner) Det ska verkligen bli spännande detta äventyr. Vi ska verkligen leva ute i naturen och naturligtvis blir det cermonier o...

Av Cina - 6 juni 2016 15:00

Fick för mig att jag idag skulle inhandla lite blommor och tomatplantor. Vi åkte till plantagen men nääääää fy vilka skrutt blommor det hade där. Åkte ut till Norells istället, ohhhh jösses vilka fina blommor och tomatplantor de hade där såå...

Av Cina - 4 juni 2016 16:26

Ja nu har vi äntligen fått sommar och varmt. Som man har längtat efter detta. Har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Förra söndagen hade vi avslutning på våran cirkel. Anna och jag fick så fina presenter av våra deltagare. KLICKBILDER ...

Av Cina - 28 maj 2016 15:01


  Ja fyfasiken vilken natt jag haft inatt inte sovit många timmar. Kroppen värker och mitt huvud säger något annat. Men nu lyssnade jag på kroppen för engångs skull. Var meningen att jag skulle närvara på en dagutbildning på Lyktan idag me...

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards