~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 6 oktober 2007

Av Cina - 6 oktober 2007 21:50

Ja då var det lördagkväll....vad har man då gjort idag.

Jo vi var först ut och handlade idag på fm.

Sedan he´m och fixade till köket klart.

Strök gardiner, satte upp lampan, och gardinstängerna.

Har lånat gardiner av min sonhustru så länge, tills jag hittar det jag skall ha. Dessa som sitter uppe nu är vita och det passar inte såååå bra men nu får dom sitta uppe. Skall ut o spana på gardiner eller om jag får sy själv det visar sig väl.


När vi var och handlade så vart jag himla sugen på rotmos. Så jag inhandlade det som skulle vara till de. Och det kokade jag på em. Oh när jag gör långkok så brukar jag göra mycket, och det gjorde jag även nu så det finns rotmos till 3 måltider i frysen nu. Så det har vi ätit nu ikväll och så köpte jag fläskkorv till det, fanns ingen fin fläsklägg idag på affären.


Nu skall jag ta en fika och kolla lite på tv.






Av Cina - 6 oktober 2007 14:44

HUR KAN MAN.......bara låta detta hända??? Detta är för hemskt tycker jag. Stackars barn.

Man kan höra hur det skrattar i bakgrunden. Usch säger jag bara!!

Men måste ändå få visa detta.....


Av Cina - 6 oktober 2007 14:18

Jag skulle ju ha en spygrön mobil men nu finns den inte i någon affär.

Hmm och jag som ville vara lite tväs emot alla andra. Många tycker den är hemsk i färgen, men jag tyckte den var skit läcker. Men nu får det bli en rosa istället. Den är nu beställ och kommer väl i slutet av månaden. Den ser ut så här!!!! Jag är glad och nöjd över den!

Av Cina - 6 oktober 2007 08:45

på denna blogg, är det bara jag som har så himla svårt att komma in och skriva och göra kommentarer. Är ju så tråkigt när man väl lyckats komma in och så skriver man en kommentar så går det inte att skicka utan då kommer det upp " sidan kan inte hittas" man blir både ledsen och arg.

Så jag ber om ursäkt till er som inte fått era bloggar kommenterade dom 2-3 sista dagarna. Hoppas att det blir bättre snart!!!

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Skapa flashcards