~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 28 oktober 2007

Av Cina - 28 oktober 2007 18:12

Ja då är snart denna söndag oxå till ända. Det har vart en hemsk lång dag idag. Man känner av den där ynka timmen tycker jag. Idag har jag nog inte gjort så mycket. Fick besök av en som jag inte alls är glad i idag men det var bara att bita ihop o vara trevlig. Men mamma ringde och räddade mig nästan hela tiden personen var här. Hon ville bara ringa och tala om att de kört in min pappa med ambuland till sjukhuset. Pappa är 77 år och han har fått alzaimers och det är lite jobbigt när han inte är så lastgammal tycker jag. Men idag hade han sagt till mamma att han inte orkade längre och så fick han panikångest som han då brukar få. Men mamma gav han medicin för det men idag hjälpte inte den första så hon gav han en till. Men han bara skakade och fick ingen luft så hon hade frågat om han ville till sjukhuset o det ville han. Men dom hittar ju inget fel på honom och när de kom in så hade det ju gått över som det brukar göra när han kommer in. Men han fick stanna kvar till 21 ikväll de ville väl ha han på observation.

Man kan ju hoppas att han får ett anfall nu när han är där så dom får se hur han blir. Klart är det ju jobbigt för mamma hon är ju 73 år och är fullt igång hela tiden. Ja tänk så det kan bli.....=((

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards