~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 10 oktober 2007

Av Cina - 10 oktober 2007 22:30

Uscj idag har jag inte haft någon bra dag alls. Jag har så ont i nacke och högeraxel/arm. Vet inte vad jag har gjort, men det kan ju vara av att man har hållt på lite mycket nu med köket. Man blir ju bara arg när man inte kan hålla på som man vill utan att få ont. Jobbigt detta att det ska behöva vara på det viset. Fast man är ganska så van att man får ont eller har ont.

Man tro att man är ung ännu men åldern börjar kanske ta ut sin rätt nu.

Det är bara mina tankar kanske inte alls är så.


Snart skall jag göra en kryssning till Åland med min bästa vännina.

Jag fick resan i födelsedagspresent av henne. Så det ska bli både kul och skönt. Den 19/11 skall vi åka så det är ju ett tag dit men man ser ju fram mot det. Är ju lite jobbigt med allt folk men det får jag väl ta då, finns ju hytt att gömma sig i......vi lider ju av samma åkomma både hon och jag.

Men det skall nog gå bra. Bara hoppas att jag har en bra dag då.


Av Cina - 10 oktober 2007 14:19

Tänk så duktiga barn är, blir tårögn av att lyssna på denna lilla kille på 7 år.

Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards