~ Välkommen till Heavenladyn ~

Alla inlägg den 14 oktober 2007

Av Cina - 14 oktober 2007 13:11

Var lite frusen nu på fm och jag tog och la mig i ett varmt bad med massor av badskum och så ahde jag lite tända ljus och lite rökelse. Hel underbart att bara ligga och njuta i all den skön tystnad. Man somnar ju nästan av när man bara ligger och njuter och man har inga negativa tankar. Det tog 1 timma att ligga där och njuta. Och nu har jag gjort fotvård har lite beskymmer med mina fötter och stortårna. Jag har naglar som växer in i skinnet på sidorna (nageltrång) men det börjar bli ganska så bra nu.

Fick remiss till fotvård av min DR men har inte kommit iväg ännu får nog ta mig i kragen och gå dit för det är ju underbart skönt efteråt. Ja fick ju denna remiss för jag är ju diabetiker. Så alla som läser detta och har diabetes fråga din DR om en remiss till fotvården!!!  Det ska DIN DR skriva ut, det sa min DR.

Nu skall jag ta och koka lite kaffe och bara sätta mig ner och njuta en stund.

Har bjudit min sonhustru på middag idag efter att hon jobbat klart.

Sonen är ju just nu på väg till Boden med innebandy laget Rönnby Tigers.

De spelar match kl 16:00 idag.


Presentation

Dagens citat

Man kan mycket väl vara vän med någon från Köpenhamn, även om det låter annorlunda.

 Maja 8 år

 

      

Omröstning

Är det för varmt för dig???
 Nej skönt
 Ja verkligen

Blogvertiser

Blogvertiser

Instagram

Instagram

Översätt bloggen

Jag finns på Facebook

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Besöksstatistik

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Matbloggstoppen

Matbloggstoppen

Blogkeen

~ Välkommen till Heavenladyn ~

Väder i Västerås

klart.se

Vädret i Side Turkiet

Vädret Sidé

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards